  • Data: 2004-01-25 20:56:44
    Temat: Re: Druczek ?
    Od: "Glenn" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    SebCz <a...@a...pl> napisał(a):

    > Aa, jeszcze a propos pomerdania. Pytałem
    > a. mLinki telefonicznie,
    > b. wysłałem maila (dostałem odpowiedź :))
    > c. nawiązałem kontakt mCzatowy
    >
    > Zgodnie stwierdzili - "Musisz pan zadzwonić, żebyśmy tam coś przedyktowali"
    > Pytam grzecznie i retorycznie - na jaką ch..rę ????

    Od kiedy wierzysz infoliniom ;-))) ? Przeciez wiadomo, że procedurę zamykania
    rachunku będą
    Ci przedstawiać maksymalnie upierdliwie, żebyś się rozmyślił ;-))) Obowiązuje umowa-
    a to co
    sobie tam mlinia gaworzy to można puścić mimo uszu ;-) NIE WIERZĘ, żeby nie przyjęli
    wypowiedzenia pisemnego umowy (poleconym ofkorz) i zasłaniali się w razie czego, że
    się nie
    dodzwonili, żeby potwierdzić ;-))) Tak by się nie podłożyli.

    Pozdrowienia,
    Glenn