  • Data: 2004-01-25 19:47:11
    Temat: Re: Druczek ?
    Od: "Glenn" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    SebCz <a...@a...pl> napisał(a):

    > Nic nie mówiłem o wersjach 'max', wszystko co opisałem to wymagania
    > minimalne.

    Coś Ci się chyba pomerdało z tymi "wymaganiami minimalnymi" ;-)

    > Z innych źródeł wiem, że mozna nie dzwonic, od razu wysłać, ale
    > wtedy mBank oddzwania i jesli mu się 'nie uda' polecenie pisemne jest
    > niepotwierdzone, czyli nieskuteczne.

    Zajrzyj lepiej do umowy, to się dowiesz, że nigdzie dzwonić nie musisz, ani nikt nie
    może
    podważać Twojego wypowiedzenia tylko dlatego, że się do Ciebie nie dodzwonił.
    Wysyłasz po
    prostu wypowiedzenie (poleconym oczywiście, co by w dziwnych okolicznościach nie
    zaginęło ;-
    )) Reszta Cię nie obchodzi. W razie, gdyby bank nie zamknął rachunku w terminie
    zgodnym z
    umową bełkocząc coś o potwierdzeniu telefonicznym idziesz z nimi do arbitra ;-)))

    Pozdrowienia,
    Glenn