  • Data: 2004-01-25 17:13:01
    Temat: Re: Druczek ?
    Od: SebCz <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bez przesady z tym wyliczeniem - a moze wyjsc jeszcze drozej, jesli
    > zdecydujesz sie zadzwonic do drogiego radcy prawnego na komorke.

    No żadnej przesady - przed chwilą to przerabiałem na własnej skórze. Około
    4 minut muzyczki, w sumie nie tak źle. Bo niedziela wieczór :) W tygodniu
    pewnie byłoby bardziej ekstermalnie.

    > jesli
    > zdecydujesz sie zadzwonic do drogiego radcy prawnego na komorke.

    Nic nie mówiłem o wersjach 'max', wszystko co opisałem to wymagania
    minimalne. Z innych źródeł wiem, że mozna nie dzwonic, od razu wysłać, ale
    wtedy mBank oddzwania i jesli mu się 'nie uda' polecenie pisemne jest
    niepotwierdzone, czyli nieskuteczne.

    --
    ______
    Pozdrowienia