  • 11. Data: 2003-07-26 11:02:50
    Temat: Re: Dalej nie dziala
    Od: "Rafi" <onet_op[wytnij _to]@op.pl>

    napisał w wiadomości news:bftmip$qhm$1@news.onet.pl...

    > Modyfikacja to moze byla wczoraj ;)
    > Bo 24 godzinna modyfikacja to juz troche _za dlugo_ zwlaszcza ze godziny
    > stary zminialy sie kilkakrotnie - wniosek nie idzie tak jak powinno.
    > P.S. A co ciekawgo dodadza?
    >
    > --
    > Michal 'Amra' Macierzynski
    > www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

    zadzwon na infolinie i dowiedz sie

    w koncu nie ja prowadze portal o bankowosci elektronicznej

    mysle ze powinienes pierwszy zamiescic newsa o zmianach

  • 12. Data: 2003-07-26 11:34:50
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Rafi wrote:
    > mysle ze powinienes pierwszy zamiescic newsa o zmianach

    No to wlasnie sie chcialem Ciebie zapytavc, bo na infolinii nic nie wiedza,
    a nawet nie moga zagwarantowacv, ze 17 to ostatezny termin. ;)

  • 13. Data: 2003-07-26 11:40:40
    Od: "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:bftop7$16f$1@news.onet.pl...

    > No to wlasnie sie chcialem Ciebie zapytavc, bo na infolinii nic nie
    wiedza,
    > a nawet nie moga zagwarantowacv, ze 17 to ostatezny termin. ;)

    Dzwoniles na zwykla czy ta od Millenetu (tel jest na kopercie z haslami) ?

  • 14. Data: 2003-07-26 11:48:22
    Od: "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:bftpli$2pq$1@news.onet.pl...

    > Na 801244357 wiedzieli jeszcze mnej niz na zwyklej...

    ROTFL. Dilbert hehe. Totalna dezinformacja ;-)

  • 15. Data: 2003-07-26 11:49:57
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

  • 16. Data: 2003-07-26 11:50:02
    Od: "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl>

    "Rafi" <onet_op[wytnij _to]@op.pl> wrote in message

    > To nie awaria tylko modyfikacja systemu.

    zazwyczaj o modyfikacji bylo info sporo wczesniej na stronie. Ale ... caly
    piatek mialem bledy typu DE1, Router itepe. Niczego nie dalo sie zrobic,
    dobrze, ze nie mialem nic pilnego.

  • 17. Data: 2003-07-26 16:05:04
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    WaSyL wrote:
    Niczego nie dalo sie
    > zrobic, dobrze, ze nie mialem nic pilnego.

    18, stary komunikat i nic nie dziala dalej ;)

  • 18. Data: 2003-07-26 17:38:32
    Od: "WaSyL" <wasylek@(nospam)clubbing.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:bfue3k$9rk$1@news.onet.pl...

    > Nooo ciekawe ;)
    > P.S. W sumie to biedni od 7 rano tak zasuwaja (plus wczorajszy dzien). Jak
    > nie skoncza do 20 to pewnie jutro od rana znowu zaczna robic ;) Moze do
    > poniedzialku zdaza.

    stachanowcy z millenetu ;-) hehe

  • 19. Data: 2003-07-26 17:38:45
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
    > 18, stary komunikat i nic nie dziala dalej ;)

    19:35:

    UWAGA !
    W związku z prowadzonymi pracami w dniu 26 lipca w godzinach od 7:00do 20:00
    mogą wystąpić przejściowe trudności w dostępie do systemu Millenet.
    Za wszelkie utrudnienia i niedogodności przepraszamy.

  • 20. Data: 2003-07-26 20:14:51
    Od: "Dżony Bigut" <d...@N...gazeta.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

    > Modyfikacja to moze byla wczoraj ;)
    > Bo 24 godzinna modyfikacja to juz troche _za dlugo_ zwlaszcza ze godziny
    > stary zminialy sie kilkakrotnie - wniosek nie idzie tak jak powinno.
    > P.S. A co ciekawgo dodadza?

    .hm... jest już po 22giej, na stronie napisane że do 20tej nie będzie, a tu
    dalej nie ma:( Co do nowości, pewnie dodają arabską wersję językową:) a to
    niełatwy język i literki takie nieproste:)...chyba się jeszcze trochę zejdzie