  • 1. Data: 2003-07-25 16:35:01
    Temat: multiport - pytania
    Od: "Rafal Urbanelis" <n...@o...pl>

    czesc grupa,

    kilka pytan dotyczacych multiportu:

    1) pisza w FAQ ze mozna agregowac np. program Frequent Flyer - jak to
    zrobic? nie moge sie do tego dogrzebac
    2) jak dodac notowania ciagle obligacji (np. PS0608, albo DS1013) do
    zakladki "moje finanse"?
    3) nie mam ochoty na razie dodawac informacji o rachunkach bankowych jesli
    najprostsze rzeczy nie dzialaja. czy prawidlowo? czy ktos korzysta? jakie
    wrazenia?

    pozdrawiam,
    rafal urbanelis
    http://szus.info

  • 2. Data: 2003-07-25 17:24:17
    Temat: Re: multiport - pytania
    Od: "Darek" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rafal Urbanelis" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > 3) nie mam ochoty na razie dodawac informacji o rachunkach bankowych jesli
    > najprostsze rzeczy nie dzialaja. czy prawidlowo? czy ktos korzysta? jakie
    > wrazenia?

    Cześć

    Ja używam już około 3 miesięcy (mBank, PKO BP przez e-mail, MultiKonto, BSK
    przez wpisywanie jako rachunek własny)
    Fajnie to wszystko pokazuje i zlicza, można robić zestawienia, wyszukiwać.
    Czasami ma problemy z pocztą z PKO BP (kilkakrotnie wciąga ten sam przelew i
    go pokazuje - ale dobrze liczy)

    Ogólnie jestem zadowolony :)

    Serwis jest firmowany przez BRE i wydaje mi się, że jest dość bezpieczny

    Pozdrawiam - Krasnal