  • 21. Data: 2003-07-27 08:38:00
    Temat: Re: Dalej nie dziala
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    WaSyL wrote:
    > stachanowcy z millenetu ;-) hehe

    Naprawili i chwala im za to! :)
    Nie rozgladalem sie, zmian nie zauwazylem (ani nic o nich ne ma). Ktos cos
    nowego zauwazyl?
    Millennium nawet zaczyna mi sie podobac - bo placowke mam 100 metrow od
    klatki :)
    BZ WBK juz 100 metrow dalej, a KB to juz z 800 metrow ;)
    P.S. Sprawdzalem w piatek dokladnie TOiPa na wierzchu nigdzie nie ma ;)

  • 22. Data: 2003-07-27 09:40:45
    Od: "WaSyL" <wasylek@(nospam)clubbing.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:bg02pj$qki$1@news.onet.pl...
    > klatki :)
    > BZ WBK juz 100 metrow dalej, a KB to juz z 800 metrow ;)

    KB -> Pulawska 303 ? czy inne ?

  • 23. Data: 2003-07-27 09:50:29
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    WaSyL wrote:
    > KB -> Pulawska 303 ? czy inne ?

    KEN

  • 24. Data: 2003-07-27 10:13:01
    Temat: Re: Dowcipnisie w Millennium ;)
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Nie robie nowego watku, ale cos dziwnego zauwazylem ;)
    Przelew wykonany w niedziele z przyszla data na poniedzialek - kasa
    sciagnieta dzisiaj i przelew znajduje sie w historii z data jutrzejsza...
    Hmmm. Dziwnie to robia.
    Przelew planowany na 30 dobrze juz siedzial w oczekujacycych..
    Ciekawe gdyby zlecic przelew w dzien wolny na pierwszy dzien pracujacy to
    bank sciagnie kase z konta od razu?
    No to chyba nowy przypadek do przelewow piatkowych... ;)

  • 25. Data: 2003-07-27 11:27:35
    Od: "WaSyL" <wasylek@(nospam)clubbing.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:bg08bn$6u1$1@news.onet.pl...
> [...]
    > bank sciagnie kase z konta od razu?
    > No to chyba nowy przypadek do przelewow piatkowych... ;)

    To chyba przypadek przelewow z data przyszla zlecanych w weekend. W weekend
    nie ma 'przetwarzania nocnego' zdaje sie i stad te dziwactwa.

  • 26. Data: 2003-07-27 12:02:40
    Od: "Slawek Kos" <s...@k...pl>

    napisał w wiadomości news:bfue3k$9rk$1@news.onet.pl...

    > 19:35:
    >
    > Nooo ciekawe ;)
    > P.S. W sumie to biedni od 7 rano tak zasuwaja (plus wczorajszy dzien). Jak
    > nie skoncza do 20 to pewnie jutro od rana znowu zaczna robic ;) Moze do
    > poniedzialku zdaza.

    Wyglada na to, ze sie poddali i przywrocili stara wersje.
    Ja w kazdym razie zadnych zmian nie widze.

    --
    Pozdrowienia

  • 27. Data: 2003-07-27 16:17:13
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    WaSyL wrote:

    > To chyba przypadek przelewow z data przyszla zlecanych w weekend. W
    > weekend nie ma 'przetwarzania nocnego' zdaje sie i stad te dziwactwa.

    Prawdopodobnie przez weekend w Millennium jest systemowy poniedziałek
    (tak jak np. w Fortisie). Dlatego taki przelew już widnieje - bo system
    potraktował go jako "bieżący", a data jest poniedziałkowa - czyli dla
    maszyny dzisiejsza :)

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 28. Data: 2003-07-27 16:54:30
    Od: "Dżony Bigut" <d...@N...gazeta.pl>

    WaSyL <wasylek@(nospam)clubbing.pl> napisał(a):

    > To chyba przypadek przelewow z data przyszla zlecanych w weekend. W weekend
    > nie ma 'przetwarzania nocnego' zdaje sie i stad te dziwactwa.

    To faktycznie wynika z braku przetwarzania nocnego, ale nie ma go tylko z
    niedzieli na poniedziałek. Dla systemu banku nie funkcjonuje niedziela, czyli
    każda operacja wykonana w niedzielę, księgowana jest z datą poniedziałkową.
    To samo jest w dniach oficjalnie świątecznych. Jeśli więc dziś (w niedzielę)
    zlecimy przelew z datą dzisiejszą, lub z datą jutrzejszą to dla systemu nie
    ma to znaczenia, bo dla niego i tak dziś jest poniedziałek i oba będą
    zrealizowane z tą samą datą.
    Pozdrawiam
    DżonyBigut