  • 1. Data: 2003-05-28 17:45:12
    Temat: Visa Classic BZ WBK-obsluga klienta
    Od: "m@rkop" <m...@p...pl>

    Witam.
    Dzis odebralem karte z topicu i na drugiej jej stronie
    jest podany nr obslugi klienta 0800161054*, gdzie
    przy * jest objasnienie, ze polaczenie jest bezplatne,
    rowniez w sieci Idea.
    ZTCW to z tel.komorkowego nie mozna dzwonic na 0800...
    Czy ktos moglby napisac, o co tu chodzi?
    TIA za pomoc :)
    --
    Pozdrawiam :)
    m@rkop

  • 2. Data: 2003-05-28 17:54:04
    Temat: Re: Visa Classic BZ WBK-obsluga klienta
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "m@rkop" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    .pl...

    > ZTCW to z tel.komorkowego nie mozna dzwonic na 0800...
    > Czy ktos moglby napisac, o co tu chodzi?
    > TIA za pomoc :)

    Na niektore _wybrane_ numery Idea zezwala dzwonic. Listy tych numerow nie
    udalo mi sie dostac od nich :)

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2003-05-29 06:41:00
    Od: "Telesfor Baudot" <T...@S...poczta.NIE.onet.TU.pl>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Na niektore _wybrane_ numery Idea zezwala dzwonic. Listy tych numerow nie
    > udalo mi sie dostac od nich :)

    I bynajmniej nie jest wtedy za darmo.

    Telesfor Baudot (Tele200 at poczta kropka onet kropka pl)
    http://tele2001.republika.pl

  • 4. Data: 2003-05-29 07:33:36
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Telesfor Baudot wrote:
> [...]

    Nie wiem jak w Idei, ale Era udostępniała kiedyś bezpłatny numer do call
    center Citibanku. Teraz AFAIK to dotyczy tylko posiadaczy kart
    kredytowych Citibank-Era.
    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 5. Data: 2003-05-29 11:43:21
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

> [...]

    > rowniez w sieci Idea.
    > ZTCW to z tel.komorkowego nie mozna dzwonic na 0800...
    > Czy ktos moglby napisac, o co tu chodzi?

    Oczywiście. Zapoznaj się z cennikiem Idei i wszystko okaże się jasne. :-)

    Podpowiem - numer ten jest wyszczególniony w każdym cenniku Idei jako
    bezpłatny.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

    FAQ pl.misc.telefonia.gsm --> www.telefon.gsm.pl/faq

  • 6. Data: 2003-05-29 11:46:26
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Na niektore _wybrane_ numery Idea zezwala dzwonic. Listy tych numerow nie
    > udalo mi sie dostac od nich :)

    Jaką chcesz listę?

    Odnośnie audioteksu 070x info masz tutaj:
    http://www.idea.pl/portal/map/map/promotionsp?promo_
    id=17750&promodetails=17
    750
    Sklej sobie linka. :-)

    A jeśli chodzi o 0801 - jeszcze nie zdążyli dodać do strony. Info jest
    tutaj:
    http://ideabiuroprasowe.pl/press_office/press_releas
    e.php?id=3931

    W pierwszym masz listę. A w drugim są to wszystkie numery, chyba, że abonent
    nie wyraził na to zgody...

  • 7. Data: 2003-05-29 11:47:39
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Telesfor Baudot" <T...@S...poczta.NIE.onet.TU.pl> napisał w
    wiadomości news:bb4a6c$4lc$4@nemesis.news.tpi.pl...

    > I bynajmniej nie jest wtedy za darmo.

    Mylisz pojęcia. 0800ka BZWBK jest w cenniku Idei. A promocją są objęte
    numery 0801, a także niektóre 070x.