    From: Krzysztof Mieloch <k...@w...de>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Dostep do CitiOnline
    Date: Wed, 28 May 2003 21:16:07 +0200

    Witam

    Prawie juz sie zdecydowalem na CitiBank (do wyplat w Niemczech -
    pisalem w innym watku), ale martwi mnie troche dostep przez internet.
    Czy ja dobrze rozumiem, ze podaje tylko jakis tam PIN (4-12 cyfr),
    ktore sobie sam nadalem i zawsze te same? Przeciez to prawie zadne
    zabezpieczenie. No chyba, ze przelewy mozna wykonywac tylko na
    wczesniej zdefiniowane konta? Wtedy, to jeszcze ujdzie.

    K.Mieloch