  • 1. Data: 2003-11-29 16:25:36
    Temat: Dopisywanie odsetek w mBanku
    Od: "Grzesiek" <g...@g...pl>

    Witam
    Dziś zalogowałem się do mBanku i jakie było moje zdziwienie kiedy 29
    listopada zobaczyłem już na swoim koncie odsetki dopisane do rachunku
    datowane na 1 grudnia. W jaki sposób mBank jest w stanie przewidzieć czy
    przypadkiem nie wypłacę wcześniej pieniędzy bądz nie dokonam wpłaty? Czy u
    grupowiczów wygląda to podobnie?

    Pozdrawiam serdecznie
    Grzesiek

  • 2. Data: 2003-11-29 16:56:03
    Temat: Re: Dopisywanie odsetek w mBanku
    Od: "Marek J" <markusjNOSPAM@.interia.pl>

    Użytkownik "Grzesiek" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przypadkiem nie wypłacę wcześniej pieniędzy bądz nie dokonam wpłaty? Czy u

    mBank księguje odsetki w ostatni dzień roboczy miesiąca z datą operajcji 1
    grudnia. Jeżeli po tym a przed końcem miesiąca będą zmiany salda, to
    zostanie zrobiona korekta odsetek.

    Pozdrawiam

    Marek

  • 3. Data: 2003-11-29 17:28:34
    Od: "Krab" <k...@p...of.pl>

> [...]
    > Dziś zalogowałem się do mBanku i jakie było moje zdziwienie kiedy 29
    > listopada zobaczyłem już na swoim koncie odsetki dopisane do rachunku

    to jeszcze potrafie sobie wyobrazic, choc przyznaje ze ciezko, ale jak
    wytlumaczyc sobie fakt, ze mnie dopisali odsetki w dniu 9-tego ? ni w 5 ni w
    10 nagle odkrylem w historii, ze mam pod tą datą + odsetki xxxx groszy -
    .yyyy podatku
    ten mtyp tak ma
    ps
    wyjasnienie dla ewentualnych pretorian: oczywiscie ze nie dzwonilem na
    mlinie - bo koszt polaczenia to kilka zlotych i nie mam zamiaru placic tyle
    by wyjasniac czemu dopisali mi te pieprzone grosze

  • 4. Data: 2003-11-29 19:27:57
    Od: Witek <w...@m...md>

    "Grzesiek" <g...@g...pl> wrote in

    > Dziś zalogowałem się do mBanku i jakie było moje zdziwienie kiedy 29
    > listopada zobaczyłem już na swoim koncie odsetki dopisane do rachunku
    > datowane na 1 grudnia.

    Mi tez dopisano. Pierwsze pieniadze wplynely wczoraj, a dzis juz mam o 19
    groszy wiecej na koncie.

    Witek

  • 5. Data: 2003-11-29 20:23:19
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 29 Nov 2003 18:28:34 +0100,
    osoba podpisana: Krab <k...@p...of.pl>
    napisała:
> [...]
    > 10 nagle odkrylem w historii, ze mam pod tą datą + odsetki xxxx groszy -
    Niezłe. Jeydyny znany mi przypadek dopisania odsetek "nie w terminie"
    zafundowało mi inteligo. Ostatniego dnia lutego (lub marca) dopisali wszystkim
    naliczone dotychczas odsetki aby nie podpadły pod belkowe
> [...]
    > mlinie - bo koszt polaczenia to kilka zlotych i nie mam zamiaru placic tyle
    > by wyjasniac czemu dopisali mi te pieprzone grosze

    Zadzwoń, raz się pomyliil o parę groszy , drugi raz pomylą sie o pare
    tysięcy ;-)

    KJ

    --
    A lady is one who never shows her underwear unintentionally.
    -- Lillian Day

  • 6. Data: 2003-11-29 21:09:44
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Użytkownik Krab napisał:

> [...]
    > 10 nagle odkrylem w historii, ze mam pod tą datą + odsetki xxxx groszy -

    Linię kredytową posiadasz? Którego dnia miesiąca uruchomioną?:-)

    pzdr

    Tomek

  • 7. Data: 2003-11-30 00:36:24
    Od: "Krab" <k...@p...of.pl>

    Użytkownik "Tomasz Staszewski" <t...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Linię kredytową posiadasz? Którego dnia miesiąca uruchomioną?:-)

    fakt posiadam, ale nigdy z niej nie skorzystalem, a ponadto to byly odsetki
    na plus a nie na minus
    no chyba nie wyplacaja premii za nieuzywanie --)

    rozumiem z twojej wypowiedzi, ze odsetki ujemne dopisuja z kredytu w dniu
    jego przyznania ?

    hmm, no dobra - ale dlaczego dodatnie ? jedyna mozliwosc na moja logike z
    powyzszego, ze uznali jakis przelew za kredyt (dlaczego ???) i zabrali
    odsetki z konca miesiaca a teraz ten blad prostuja ? w terminie rozliczenia
    kredytu ? hmm, tak czy siak - conajmniej dziwna logika i trudno mi to pojac

  • 8. Data: 2003-11-30 11:14:10
    Od: "Secio" <W...@p...gazeta.plTO>

    Krab wrote:
> [...]
    > i zabrali odsetki z konca miesiaca a teraz ten blad prostuja ? w
    > terminie rozliczenia kredytu ? hmm, tak czy siak - conajmniej dziwna

    To ja do dziwnej logiki dorzuce screen z historii mojego rachunku. Pytanie
    brzmi : Gdzie sie podziały 3 zł ? ;)
    http://www.secio.elsat.net.pl/img/mbank.jpg

    Pzdr,
    Mariusz

  • 9. Data: 2003-11-30 11:49:00
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bqcjbn$j8m$...@n...polbox.pl,
    Secio <W...@p...gazeta.plTO>:

    > To ja do dziwnej logiki dorzuce screen z historii mojego rachunku.
    > Pytanie brzmi : Gdzie sie podziały 3 zł ? ;)
    > http://www.secio.elsat.net.pl/img/mbank.jpg

    Tam 3 zl... u mnie jest roznica kilkaset.
    Ustaw zakres historii na 1.12.2003, powinno sie wyjasnic.

    --
    Robert

  • 10. Data: 2003-11-30 18:36:40
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Użytkownik Krab napisał:

    > rozumiem z twojej wypowiedzi, ze odsetki ujemne dopisuja z kredytu w dniu
    > jego przyznania ?

    Dla eKont z kredytem kapitalizacja wszystkich odsetek (zarówno
    dodatnich, jak i ujemnych) odbywa się w miesięcznicę przyznania kredytu.
    Ot taki feature.

    pzdr

    Tomek