  • 1. Data: 2003-11-29 15:04:39
    Temat: lukas - aktualizacja padla - wyslac przelew czy nie?
    Od: Bucz <f...@g...pl>

    sory za moze troche banalne pytanie ... ale od 3h nie moge zaktualizowac
    stanu konta w lukasie... kasa jest na 100% bo wplacalem rano w placowce
    ale nie jest fizycznie wydoczna na stronce... a musze raczej koniecznie
    puscic cala kase na mbnak... puszczac czy nie... zeby mnie nie obciazyli
    jakimis karami za depet "or something like..."

    jak puszcze o tej godzinie w sobote pojawi sie jeszcze dzis na mbanku?

    --
    Bucz
    news://news.gazeta.pl/alt.pl.wirelesslan - Niecenzurowana grupa WLAN

  • 2. Data: 2003-11-29 15:07:56
    Od: "Marcin" <...@...->

    > jak puszcze o tej godzinie w sobote pojawi sie jeszcze dzis na mbanku?

    Najbliższą sesją Eliksiru czyli w poniedziałek o 8.00

  • 3. Data: 2003-11-29 15:09:31
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bqach5$llq$...@i...gazeta.pl,
    Bucz <f...@g...pl>:
> [...]
    > zeby mnie nie obciazyli jakimis karami za depet "or something like..."
    >
    > jak puszcze o tej godzinie w sobote pojawi sie jeszcze dzis na mbanku?

    Nie ma takiej mozliwosci. Najblizsza sesja miedzybankowa jest w poniedzialek
    rano. Idz do "zlecenia" i tam zlec przelew na poniedzialek (czyli w LUkasie
    wpisujesz: 2003-12-01).

    --
    Robert

  • 4. Data: 2003-11-29 15:20:17
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    Bucz napisal/a:

    > raczej koniecznie puscic cala kase na mbnak... puszczac czy nie...
    > zeby mnie nie obciazyli jakimis karami za depet "or something like..."

    nie obciążą, bo jeżeli ich system kasy nie zobaczy, to nie wyśle przelewu i
    tyle.

    > jak puszcze o tej godzinie w sobote pojawi sie jeszcze dzis na mbanku?

    pojawi się dopiero w poniedziałek (z doświadczenia - w okolicach godz.
    13:00) tak więc spokojnie możesz poczekać do jutra (a nawet do poniedziałku
    wczesnym rankiem).

    Zbiggy

  • 5. Data: 2003-11-29 15:45:14
    Od: Bucz <f...@g...pl>

    Dnia 2003-11-29 16:20, Użytkownik zbiggy napisał :
    > pojawi się dopiero w poniedziałek (z doświadczenia - w okolicach godz.
    > 13:00) tak więc spokojnie możesz poczekać do jutra (a nawet do poniedziałku
    > wczesnym rankiem).

    nie ma to jak "kubel zimnej wody na glowe"

    dziekuje wszystkim za wypowiedz

  • 6. Data: 2003-11-29 18:26:34

    Użytkownik Bucz <f...@g...pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:bqaest$sh3$...@i...gazeta.pl...

    > nie ma to jak "kubel zimnej wody na glowe"
    Czy jest na koncie czy nie ma to i tak pójdzie w poniedziałek. A na koncie
    LUKASOWSKIM powinno sie jutro pojawic bez aktualizacji...
    Zatem zrób przelew jutro a pójdzie pierwszym poniedziałkowuym eliksirem