  • 1. Data: 2003-11-29 15:38:46
    Temat: Verified by Visa ; MasterCard SecureCode - gdzie ?
    Od: "Don" <d...@p...onet.pl>

    Czy wiecie, które banki z pierwszej 10 umożliwiają nadanie
    hasła do operacji internetowych ?

    dzieki
    pozdr.

  • 2. Data: 2003-11-29 18:25:11
    Temat: Odp: Verified by Visa ; MasterCard SecureCode - gdzie ?
    Od: "k...@i...pl" <k...@i...pl>

    Użytkownik Don <d...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@n...onet.pl...
    > Czy wiecie, które banki z pierwszej 10 umożliwiają nadanie
    > hasła do operacji internetowych ?
    a) co nazywasz pierwsza dziesiątką?
    b) co nazywasz hasłem?

    ja korzystam z mBanku i z Lukasa... w OBU bankach hasło skłąda sie z częsci
    nadanej przez bank i drugiej, samemu wybranej. W LUKASIE dodatkowo dochodzi
    zmieniany co minutę numer z tokena...

  • 3. Data: 2003-11-29 18:38:13
    Temat: Re: Verified by Visa ; MasterCard SecureCode - gdzie ?
    Od: "LUZYTA" <l...@g...pl>

    > ja korzystam z mBanku i z Lukasa...

    Temu Panu już dziękujemy ;-))

  • 4. Data: 2003-11-29 19:32:27
    Od: "k...@i...pl" <k...@i...pl>

    Użytkownik LUZYTA <l...@g...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@n...onet.pl...

    > Temu Panu już dziękujemy ;-))
    A za co i dlaczego?
    PLONK

  • 5. Data: 2003-11-29 19:33:29
    Od: "k...@i...pl" <k...@i...pl>

    Użytkownik LUZYTA <l...@g...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@n...onet.pl...

    > Temu Panu już dziękujemy ;-))
    Taki raasizm bankowy? I bez podania powodów?

  • 6. Data: 2003-11-29 20:21:10
    Od: Marek Madej <m...@w...interia.i-to.pl>

    Użytkownik k...@i...pl napisał:

    > Taki raasizm bankowy? I bez podania powodów?

    :) Nikt nie ma nic przeciwko tym bankom (choć... tu mogę się mylić...;)
    - ale przynajmniej w tym przypadku.

    Popatrz jeszcze raz na temat pierwszego posta, a potem przeczytaj swoją
    odpowiedź i odpowiedz sobie na pytanie, jak ma się ona do pierwotnego
    pytania i tematu ;-)

    A żeby nie było całkiem OT, to odpowiadam, że nie wiem gdzie :-)

    Marek

  • 7. Data: 2003-11-29 20:29:26
    Od: "k...@i...pl" <k...@i...pl>

    Użytkownik Marek Madej <m...@w...interia.i-to.pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:bqav4h$bfi$...@a...news.tpi.pl...
    > Popatrz jeszcze raz na temat pierwszego posta, a potem przeczytaj swoją
    > odpowiedź i odpowiedz sobie na pytanie, jak ma się ona do pierwotnego
    > pytania i tematu ;-)
    A tak, PRZEPRASZAM i odszcekuję

  • 8. Data: 2003-11-29 21:15:35
    Od: "Karol Zwiruk" <p...@z...pl>

    Użytkownik "Don" <d...@p...onet.pl>

    > Czy wiecie, które banki z pierwszej 10 umożliwiają nadanie
    > hasła do operacji internetowych ?

    jeżeli chodzi CI o polskie banki to jak do tej pory żadnemu się nie udąło
    wprowadzić 3dsecure
    (citi owszem ale jako acqirer)

    --
    Karol Żwiruk