  • 1. Data: 2003-11-29 14:35:46
    Temat: Zamykanie konta w PKO BP i otwieranie konta Inteligo
    Od: Wiedźma Ple-Ple <m...@p...onet.pl>

    Jako że chyba niedługo wybiorę się do swojego oddziału aby zamknąć
    Superkonto PKO BP, a myślałem o otwarciu konta Inteligo (tylko dla dużej
    sieci bankomatów PKO BP...) mam w związku z tym pytanie: czy warto od
    razu przy okazji otworzyć w tym samym oddziale konto Inteligo? Czy
    będzie to załatwione szybciej, wolniej niż gdybym wypełniał wniosek na
    www? Jakieś doświadczenia w podobnych sytuacjach???

    NP: "A tribute to the black emperors"

    --
    Diabolic shapes float by
    Out from the dark