    From: "Krab" <k...@p...of.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Dopisywanie odsetek w mBanku
    Date: Sat, 29 Nov 2003 18:28:34 +0100

    Użytkownik "Grzesiek" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bqaha0$76h$1@inews.gazeta.pl...
    > Dziś zalogowałem się do mBanku i jakie było moje zdziwienie kiedy 29
    > listopada zobaczyłem już na swoim koncie odsetki dopisane do rachunku
    > datowane na 1 grudnia.

    to jeszcze potrafie sobie wyobrazic, choc przyznaje ze ciezko, ale jak
    wytlumaczyc sobie fakt, ze mnie dopisali odsetki w dniu 9-tego ? ni w 5 ni w
    10 nagle odkrylem w historii, ze mam pod tą datą + odsetki xxxx groszy -
    .yyyy podatku
    ten mtyp tak ma
    ps
    wyjasnienie dla ewentualnych pretorian: oczywiscie ze nie dzwonilem na
    mlinie - bo koszt polaczenia to kilka zlotych i nie mam zamiaru placic tyle
    by wyjasniac czemu dopisali mi te pieprzone grosze