    From: KubaS <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Dolar spada i dobrze mu tak.
    Date: Fri, 19 Dec 2008 06:13:50 -0800 (PST)

    On 18 Gru, 15:46, " 666" <u...@w...eu> wrote:
    > Że niby euro słabsze od dolara???
    > Raczej widzę tak prognozę USDCHF.
    > JaC
    >
    > -----

    roku spadnie do 0.95- Ukryj cytowany tekst -

    > - Pokaż cytowany tekst -

    Witam

    Ja uwarzam iż Dolar będzie słabnąć względem wszystkich głównych walut,
    oraz złotówki.

    Pod względem analizy technicznej potwierdza to długi dolny cień na
    listopadowej świeczce i oraz zielona świeca grudniowa będąca
    potwierdzeniem sygnału.
    Poza tym sygnał pojawia się w okolicach ważnego poziomu 1,07 w
    okolicach którego znajduje się zniesienie Fibonaciego.
    Warto zobaczyć na wykres chfusd od lat 70 ( www.stooq.pl ) który
    pokazuje słąbnięcie dolara w długim okresie czasu.

    Funadamentalnie.

    Stany mają najniższy poziom stóp procentowych w historii.
    Go tego non stop na stronie bloomberg.com i ft.onet.pl piszą że
    Helikopterowy Ben może zasypać rynek drukowanymi dolarami.

    No i pozatym stany mają dużo poważniejsze kłopoty gospodarcze niż
    Szwajcaria i Polska.

    Dlatego uważam że wkrótce w złotówkach znowu będziemy płacić 2.0 za
    dolara, a całkiem prawdopodobne wydaje się 1,6.

    Pozdrawiam
    Jakub Szczeniowski

    Niniejsza wiedomość nie stanowi rekomendacji w rozumieniu ustawy o
    obrocie instrumentami finansowymi.