    From: "Dave" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Dokąd przenieść konto walutowe z BSK??
    Date: Fri, 4 Jan 2002 10:15:58 +0100

    Użytkownik "Pawel" <p...@p...fm_nospam> napisał w wiadomości
    news:a1235c$1ftd$1@news2.ipartners.pl...
    > Witam,
    > W związku z nowymi prowizjami w BSK zastanawiam się dokąd można przenieść
    > konta walutowe z BSK.
    >
    > Potrzebuję kont na które mozna wpłacać Euro i USD zamiast trzymać w domu
    lub
    > chodzić do kantoru przy okazji każdego wyjazdu zagranicznego (czasem
    > nagłego). Przelewy i inne "bajery" nie są potrzebne.
    > Zależy mi na braku prowizji i "wysokim" oprocentowaniu (>1% dla Euro).
    >
    > Czy możecie coś polecić? Czy lepiej zostać w BSK i płacić 10zł
    miesięcznie?

    ja zrobie chyba co innego - zlikwiduje rachunek osobisty w walucie bo bez
    sensu jest placenie prowizji i nie posiadanie zadnej funkcjonalnosci
    (zadnych przelewow, zadnych kart do rachunku etc). Przeniose natomiast
    walute na OKO w euro ktore jest wyzej oprocentowane i jak na razie bezplatne
    a tak samo mozna na nie wplacac i wyplacac w kasie wiec ma identyczna
    funkconalnosc jak rachunek osobisty w euro.

    D.