  • 11. Data: 2006-01-06 22:27:54
    Temat: Re: Dlaczego w Pekao24 nie ma historii?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> wrote:
    > A mógłbyś napisać co jest piwnicą, kartonem i półką w przypadku Pekao
    > i czemu są banki, które zachowują się tak irracjonalnie, że nie
    > wynoszą ciuchów do piwnicy?

    Ranato - a ja mam mala, wiem ze zlosliwa propozycje.
    Napisz do nich list :) Pewnie jak w przypadku konta walutowego powinno
    pomoc. Nic to nie kosztuje jak dobrze pamietam pisalas :P

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Szukasz pracy w banku? Zobacz http://praca.prnews.pl

  • 12. Data: 2006-01-06 22:28:59
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Bardzo mi sie podoba taka "bankowosc internetowa" z funkcja zamawiania
    > historii poprzez wizyte w oddziale. No ale jest jakis postep ... mozna to
    > zrobic tez przez telefon.
    > Ciekawe czy kiedys bedzie to mozna zrobic tak jak w innych bankach - czyli
    > przez internet? :-)

    No, właśnie w pełni się z Tobą zgadzam.
    Ja na przykład mam taki problem z jednym bankiem (takim, co się wszystko
    bilansuje), że próbuję się dobrać do historii z lutego 2004 roku (niecałe 2 lata
    temu) i wychodzi na to, że w tamtym czasie i wcześniej nie wykonywałem żednych
    operacji. A jestem pewien, że wtedy płaciłem podatek za chomika.
    Podatki zawsze płacę w lutym. Taki ficzer :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Jacek

  • 13. Data: 2006-01-07 08:34:50
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <dpmr08$chj$1@news.onet.pl>, Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Ranato - a ja mam mala, wiem ze zlosliwa propozycje.
    > Napisz do nich list :) Pewnie jak w przypadku konta walutowego powinno
    > pomoc. Nic to nie kosztuje jak dobrze pamietam pisalas :P

    Ależ ty się nic nie uczysz. Oczywiście, że już napisałam, nawet
    dostałam odpowiedź. A nawet dwie: jedną, nazwijmy to, negatywną,
    drugą wręcz przeciwnie - pozytywną. I żeby było zabawniej
    odpowiedź przyszła mailem, a w mailu było, że odpowiedź jest w
    załączniku. A w załączniku odpowiedź w Wordzie:) Wszystkie banki
    mają takie praktyki? Chcesz kopię?

    Renata

  • 14. Data: 2006-01-07 08:49:39
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <dpmouf$a3u$1@inews.gazeta.pl>, Krzysztof Kosminski wrote:

    > Bo tamtym zależy na Tobie jako na kliencie, a Pekao SA nie zalezy
    > na klientach wymagających czegokolwiek od banku (takich jak Ty).

    Moim wymaganiem jest duża sieć bezpłatnych bankomatów w małych
    miejscowościach (głównie centrum Polski, Pomorze, ściana wschodnia,
    Beskidy). A poza tym bankomat po drodze do pracy mojej i mojego
    męża. Jaki bank, któremu zależy na klientach spełniający ten warunek
    polecisz?

    > Albo dlaczego wysłanie paczki przez Pocztę Polską zajmie Ci
    > jakies 1,5 godziny,

    Mi z dojściem na pocztę zajmuje to jakieś 13 minut.

    > klientów, którzy również utkwili w głębokim PRL. Po prostu sobie
    > taka niszę rynkową znaleźli: ludzi, którzy są na bakier z
    > nowoczesną techniką i nie mają co robić z wolnym czasem. Dla nich
    > jest ten bank, a nie dla Ciebie.

    Najwyraźniej nie znasz moich postów z tej grupy, wiedziałbyś, że konto
    w Pekao jest jednym z 6 moich kont (mBank, vw, Lukas, Milenium, ING, a
    w zeszłym tygodniu zamknęłam KB, bo na śmierć o nim zapomniałam, a
    przypomniałam sobie podczas porządków w papierach:)), tylko, że żadne
    z pozostałych nie spełnia warunku dotyczącego bankomatów.

    Renata

    PS No ale potrafisz wyjaśnić tę błyskotliwą metaforę witka? Co jest
    piwnicą i pudełkami, bo mi się nie udało zrozumieć.

  • 15. Data: 2006-01-07 09:23:05
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

> [...]

    > Beskidy). A poza tym bankomat po drodze do pracy mojej i mojego
    > męża. Jaki bank, któremu zależy na klientach spełniający ten warunek

    BOŚ albo Fortis?

  • 16. Data: 2006-01-07 10:33:40
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <dpo19i$os4$1@news.elsat.net.pl>, Wojciech Nawara wrote:

    > BOŚ

    Z tym BOSiem i zależeniem na klientach to chyba tak dla śmiechu
    napisałeś? Miałam tam konto, wiem jak wygląda(ła) obsługa klienta.
    Było też surrealistycznie - pani w okienku dla firm chwilowo bez
    kilentów wyżerała nożem konserwę z puszki:) A przelew pieniędzy
    kosztował jakiś tam procent od przelewanej kwoty (wiem, to się
    potem, jeszcze za moich czasów zmieniło) i jak kwota szła w tysiące,
    to nie było klientowi do śmiechu.

    >albo Fortis?

    Rzuciłam szybko okiem. W tabeli opłat "Wypłata gotówki w bankomatach"
    jest za darmo, ale na czerwono. Czy to dlatego, żeby pokazać
    klientowi korzystną ofertę, czy to może jakaśostatnia promocja? Od
    dawna tak jest, czy może to chwilowa promocja i może za jakiś czas
    zniknąć? Bo pewnie swoich bankomatów to dużo nie mają, podpisują więc
    umowy z właścicielami innych bankomatów, a w którymś momencie mogą
    tego nie odnowić.

    Renata

  • 17. Data: 2006-01-07 12:06:40
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

> [...]
    > kosztował jakiś tam procent od przelewanej kwoty (wiem, to się
    > potem, jeszcze za moich czasów zmieniło) i jak kwota szła w tysiące,

    Nie znam tego banku. Pisałaś o bankomatach. A oferta ekokonta nie
    wygląda źle...

> [...]
    > zniknąć? Bo pewnie swoich bankomatów to dużo nie mają, podpisują więc
    > umowy z właścicielami innych bankomatów, a w którymś momencie mogą

    Nie kombinuj. :-)
    Po prostu bank nie pobiera opłat za wypłaty w bankomatach, jest to
    częścią jego oferty i tyle.

  • 18. Data: 2006-01-07 12:27:24
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia 07 Jan 2006 10:33:40 GMT,
    osoba podpisana: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>
    napisała:
    [...]
    > Było też surrealistycznie - pani w okienku dla firm chwilowo bez
    > kilentów wyżerała nożem konserwę z puszki:) A przelew pieniędzy

    Mam wrażenie (ale nie chce mi się przekopywać archiwum) że z tym
    wyżeraniem konsrwy nożem to pisałaś w kontekście BGŻ, na pewno Ci się
    banki nie pomyliły ?
    KJ

    poisoned coffee, n.:
    Grounds for divorce.

  • 19. Data: 2006-01-07 15:50:38
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Renata Gołębiowska wrote:

    > A mógłbyś napisać co jest piwnicą, kartonem i półką w przypadku Pekao
    > i czemu są banki, które zachowują się tak irracjonalnie, że nie
    > wynoszą ciuchów do piwnicy?

    Mógłbym
    Piwnicą, kartonem i półką jest oddzielny plik z bazy danych, do którego
    zrzucili "stare" transakcje wywalając je przy okazji z bazy z której
    korzystają na co dzień.
    W ten sposób zdecydowanie zmniejszyli wielkość pliku, który przetwarzają
    na codzień.

    A inne zachowują się "irracjonalnie", bo na etapie decyzji zrobiono
    założenie, że dostęp do historii będzie zawsze. A do piwnicy zrzucają
    tylko transakcje z kont zamkniętych.
    Inne banki zrobiły inne założenie i już.

  • 20. Data: 2006-01-07 18:52:32
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <dpoas9$qq3$1@news.elsat.net.pl>, Wojciech Nawara wrote:

    > Nie znam tego banku. Pisałaś o bankomatach.

    Pisałam o bankomatach I o banku, któremu zależy na klientach. Bo bank
    z bankomatami, ale któremu na klientach nie zależy to przecież ja już
    mam:)

    > Nie kombinuj. :-)
    > Po prostu bank nie pobiera opłat za wypłaty w bankomatach, jest to
    > częścią jego oferty i tyle.

    No ale nie ma sensu się przenosić, jeśli to tymczasowa oferta. Pozatym
    obsługa online musi chodzić bez zarzutu pod linuxem i w firefoxie, a
    np. takie milenium nie chodzi wcale, a w ing mogę sobie tylko
    pooglądać pieniążki, ale nic z nimi zrobić nie mogę.

    Renata