  • 21. Data: 2006-01-07 18:54:15
    Temat: Re: Dlaczego w Pekao24 nie ma historii?
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <s...@k...kjonca.bogus>, Kamil Jońca wrote:
    > Dnia 07 Jan 2006 10:33:40 GMT,
    > osoba podpisana: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>
    > napisała:
    > [...]
    >
    > Mam wrażenie (ale nie chce mi się przekopywać archiwum) że z tym
    > wyżeraniem konsrwy nożem to pisałaś w kontekście BGŻ, na pewno Ci się
    > banki nie pomyliły ?

    Racja, pomyliły mi się literki, faktycznie chodziło o BGŻ nie BOŚ, dla
    pewności - to co się mieści w Niepodległości przy metrze Racławicka.
    Kurcze, ale niektórzy (Amra, teraz ty) inwigilują:)

    Renata

  • 22. Data: 2006-01-07 18:59:02
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <dpoo0g$aeq$1@inews.gazeta.pl>, witek wrote:

    > Piwnicą, kartonem i półką jest oddzielny plik z bazy danych, do którego
    > zrzucili "stare" transakcje wywalając je przy okazji z bazy z której
    > korzystają na co dzień.
    > W ten sposób zdecydowanie zmniejszyli wielkość pliku, który przetwarzają
    > na codzień.

    No i o to mi chodziło, dlaczego brak dostępu do historii jest
    ułatwieniem dla banku.
    To jeszcze jedno pytanie. Czym uzasadniona jest konieczność:
    1/ składania zlecenia udostępnienia historii
    2/ oglądania tej historii
    w oddziale, a nie przez internet?

    Renata

  • 23. Data: 2006-01-07 19:20:17
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia 07 Jan 2006 18:52:32 GMT,
    osoba podpisana: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>
    napisała:
    [...]
    > obsługa online musi chodzić bez zarzutu pod linuxem i w firefoxie, a
    > np. takie milenium nie chodzi wcale, a w ing mogę sobie tylko
    > pooglądać pieniążki, ale nic z nimi zrobić nie mogę.
    Możesz rozwinąć z tym ING ? Bo mi chodzi pod firefoksem zarówno winda
    jak i linuks, przelewy z oko w świat robiłem.

    KJ

    God is real, unless declared integer.

  • 24. Data: 2006-01-07 19:20:38
    Od: anonim <***com@mail.com>

    on 07 Jan 2006 18:52:32 GMT Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>
    wrote:

    > obsługa online musi chodzić bez zarzutu pod linuxem i w firefoxie, a
    > np. takie milenium nie chodzi wcale, a w ing mogę sobie tylko
    > pooglądać pieniążki, ale nic z nimi zrobić nie mogę.

    co do ING mam 2 rady:
    -zainstaluj sobie javę, lub
    -przelej lub wpłać tam jakieś pieniądze :-)

    u mnie na mozilli/linuksie działa

  • 25. Data: 2006-01-07 19:22:36
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Renata Gołębiowska wrote:
    > To jeszcze jedno pytanie. Czym uzasadniona jest konieczność:
    > 1/ składania zlecenia udostępnienia historii
    > 2/ oglądania tej historii
    > w oddziale, a nie przez internet?

    Dostęp do takiej histori zapewne się robi ręcznie.
    Ktoś po prostu klika w odpowiednią opcję i dane z archiwum przenoszone
    są tymczasowo do bieżącej bazy danych.

    Takie zlecenie do zrealizowania ręcznie, można złożyć w oddziale, ale
    nie ma przeszkód, żeby poszło przez internet.
    No chyba, że zrobili założenie, że to co przez internet ma się dać robić
    automatycznie, a jak wymaga ingerencji ręcznej to wówczas takiej opcji w
    internecie "nie udostępniamy".

  • 26. Data: 2006-01-08 07:44:59
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <20060107202038.4177578f@home>, anonim wrote:
    > on 07 Jan 2006 18:52:32 GMT Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    > co do ING mam 2 rady:
    > -zainstaluj sobie javę, lub

    Mam javę.

    > -przelej lub wpłać tam jakieś pieniądze :-)

    I pieniądze też:)

    A mimo to nie działa, pojawia się komunikat, żeby zainstalować javę, a
    ona już jest.

    Renata

  • 27. Data: 2006-01-08 07:48:42
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <dpp4ds$31o$1@inews.gazeta.pl>, witek wrote:

> [...]
    >
    > Takie zlecenie do zrealizowania ręcznie, można złożyć w oddziale, ale
    > nie ma przeszkód, żeby poszło przez internet.

    No właśnie w Pekao przeszkody są. Żeby złożyć takie zlecenie, każą
    dreptać do oddziału. Ja się zaparłam i udało mi się to zrobić
    telefonicznie, ale pani powiedziała: "Ale to wyjątkowo, naprawdę
    wyjątkowo tym razem":)
    Żeby było zabawniej opcja nie jest dostępna natychmiast, więc żeby
    obejrzeć tę historię trzeba dreptać jeszcze raz, ale jak ktoś się
    zaprze, to ma w internecie, "ale naprawdę wyjątkowo":)
    Rozumiem, że nie ma żadnych przeciwskazań, żeby to wszystko mogło się
    odbyć przez internet, prócz głupich procedur Pekao?

    Renata

  • 28. Data: 2006-01-08 15:06:21
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Renata Gołębiowska wrote:
    > Rozumiem, że nie ma żadnych przeciwskazań, żeby to wszystko mogło się
    > odbyć przez internet, prócz głupich procedur Pekao?

    tak.
    w zależności od systemu, mogą być kłopoty od strony technicznej, po
    prostu nie ma automatu, który by to robił sam bez udziału człowieka.
    Po za tym reszta to kwestia procedur banku.

  • 29. Data: 2006-01-08 15:07:10
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <dpmorp$9hf$1@inews.gazeta.pl>, piotronos wrote:

    > Bardzo mi sie podoba taka "bankowosc internetowa" z funkcja zamawiania
    > historii poprzez wizyte w oddziale. No ale jest jakis postep ... mozna to
    > zrobic tez przez telefon.

    No właśnie nie można. Można jak klient nie popuści, to wtedy
    "wyjątkowo, absolutnie wyjątkowo, dla pani, tym razem".

    Renata

  • 30. Data: 2006-01-08 15:14:26
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

> [...]
    > Możesz rozwinąć z tym ING ? Bo mi chodzi pod firefoksem zarówno winda
    > jak i linuks, przelewy z oko w świat robiłem.

    Właśnie zalogowałam się, żeby sprawdzić, czy nic się nie zmieniło. No
    więc przy kliknięciu opcji Przelewy pojawia się ekran:
    "Twoja przeglądarka nie obsługuje komponentu (appletu) Java

    Do korzystania z części transakcyjnej serwisu ING BankOnLine konieczne
    jest zainstalowanie wirtualnej maszyny java (firmy Microsoft lub SUN)
    oraz ustawienie parametrów przeglądarki umożliwiające obsługę języka
    Java. W związku z powyższym prosimy o wykonanie poniższych czynności:

    1. Sprawdź ustawienia przeglądarki (włączenie obsługi Java)
    2. Zainstaluj środowisko Java"

    Ja to się nie znam, ale mąż twierdzi, że to, co chcą jest
    poinstalowane.

    Renata