    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>
    Subject: Re: Dlaczego w Pekao24 nie ma historii?
    Date: 07 Jan 2006 10:33:40 GMT

    In article <dpo19i$os4$1@news.elsat.net.pl>, Wojciech Nawara wrote:

    > BOŚ

    Z tym BOSiem i zależeniem na klientach to chyba tak dla śmiechu
    napisałeś? Miałam tam konto, wiem jak wygląda(ła) obsługa klienta.
    Było też surrealistycznie - pani w okienku dla firm chwilowo bez
    kilentów wyżerała nożem konserwę z puszki:) A przelew pieniędzy
    kosztował jakiś tam procent od przelewanej kwoty (wiem, to się
    potem, jeszcze za moich czasów zmieniło) i jak kwota szła w tysiące,
    to nie było klientowi do śmiechu.

    >albo Fortis?

    Rzuciłam szybko okiem. W tabeli opłat "Wypłata gotówki w bankomatach"
    jest za darmo, ale na czerwono. Czy to dlatego, żeby pokazać
    klientowi korzystną ofertę, czy to może jakaśostatnia promocja? Od
    dawna tak jest, czy może to chwilowa promocja i może za jakiś czas
    zniknąć? Bo pewnie swoich bankomatów to dużo nie mają, podpisują więc
    umowy z właścicielami innych bankomatów, a w którymś momencie mogą
    tego nie odnowić.

    Renata