  • 1. Data: 2013-09-27 17:26:32
    Temat: Debetówka BGŻ płatność za A2
    Od: spider <"spajder78[WytnijTo]"@wp.pl>

    Witam, zauważyłem że płacąc za państwowy odcinek autostrady A2 (odcinek
    Stryków - Konin) kartą debetową MasterCard BGŻ nie trzeba wpisywać ani
    PIN ani podpisywać świstka (dajesz kartę i masz ją za chwilę z powrotem
    z paragonem). Karta oczywiście bez PayPass. Na odcinkach kulczykowskich
    normalnie podaję PIN. Co to za autoryzacja, a właściwie jej brak? ;)
    --
    spider

  • 2. Data: 2013-09-27 17:38:04
    Temat: Re: Debetówka BGŻ płatność za A2
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

> [...]
    > z paragonem). Karta oczywiście bez PayPass. Na odcinkach kulczykowskich
    > normalnie podaję PIN. Co to za autoryzacja, a właściwie jej brak? ;)

    We wrocławskich tramwajach i autobusach tak jest już od dawna...
    --
    Grzexs

  • 3. Data: 2013-09-27 20:57:56
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > z paragonem). Karta oczywiście bez PayPass. Na odcinkach kulczykowskich
    > normalnie podaję PIN. Co to za autoryzacja, a właściwie jej brak? ;)

    mam dokładnie tak samo, KK Polbank
    innych kart nie testowałem

    szkoda, że PyP nie można na autobanie używać

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2013-09-27 23:14:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 27 Sep 2013 17:38:04 +0200, Grzexs napisał(a):

    > We wrocławskich tramwajach i autobusach tak jest już od dawna...

    I w supermarketach. I panie sie grzecznie pytaja czy mozna.

    Auto osobowe ? Bo jest chyba jakic limit na platnosci zblizeniowe,
    cos 50 zl bez pin.

    J.

  • 5. Data: 2013-09-28 09:10:32
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 27.09.2013 17:26, spider pisze:
> [...]
    > z paragonem). Karta oczywiście bez PayPass. Na odcinkach kulczykowskich
    > normalnie podaję PIN. Co to za autoryzacja, a właściwie jej brak? ;)

    Na A4 (krakow-katowice) jest tak od dawna i to wszystkimi kartami.

  • 6. Data: 2013-09-28 09:11:25
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 27.09.2013 23:14, J.F. pisze:

    > I w supermarketach. I panie sie grzecznie pytaja czy mozna.
    >
    > Auto osobowe ? Bo jest chyba jakic limit na platnosci zblizeniowe,
    > cos 50 zl bez pin.

    Moze bys najpierw przeczytal na co odpisujesz? "Karta oczywiście bez
    PayPass."

  • 7. Data: 2013-09-28 10:25:24
    Od: spider <"spajder78[WytnijTo]"@wp.pl>

    W dniu 2013-09-27 20:57, RobertS pisze:

    > szkoda, że PyP nie można na autobanie używać

    No właśnie szkoda Kulczykowi tych paru zł na zamontowanie czytników
    zbliżeniowych na wysokości szyby kierowcy?
    Przecież to by była najszybsza płatność, drukowanie kwitów też mogłoby
    być tylko na życzenie. Nie wiem kiedy zrobią w końcu system zamknięty na
    Konin - Poznań

  • 8. Data: 2013-09-28 13:17:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 28 Sep 2013 10:25:24 +0200, spider napisał(a):
    > No właśnie szkoda Kulczykowi tych paru zł na zamontowanie czytników
    > zbliżeniowych na wysokości szyby kierowcy?
    > Przecież to by była najszybsza płatność, drukowanie kwitów też mogłoby
    > być tylko na życzenie.

    Nie wiem co na to urzad skarbowy - paragon fiskalny trzeba wydac :-)
    Ale to tez chwila.

    J.

  • 9. Data: 2013-09-28 13:19:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 28 Sep 2013 09:11:25 +0200, neoniusz napisał(a):

    > Moze bys najpierw przeczytal na co odpisujesz? "Karta oczywiście bez
    > PayPass."

    A to przepraszam, jakos mi sie zapodzialo jedno slowko.

    Takie karty tez maja jakos ustawione limity autoryzacji, kiedys sie
    zdziwilem na stacji benzynowej. I chyba nawet jeszcze bez chipa byla.

    J.

  • 10. Data: 2013-09-28 13:42:34
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    spider" <"spajder78[WytnijTo] wrote:

    > No właśnie szkoda Kulczykowi tych paru zł na zamontowanie czytników
    > zbliżeniowych na wysokości szyby kierowcy?
    > Przecież to by była najszybsza płatność

    Ale po co PyP?
    Przecież w większości punktów tego typu (punkty opłat,
    biletomaty) normalnie lecą płatności bezpinowo i bezautoryzaycjnie.
    A skoro jakiś czytnik (nie wiem czy obsługiwany czy automay) jest, to po co
    inny?