  • 1. Data: 2013-09-26 10:40:16
    Temat: kredyt gotówkowy w Mbanku czy Eurobanku
    Od: "marcin_" <m...@i...pl>

    Mam konta w tych dwóch bankach od wielu lat, potrzebuje kredyt gotówkowy
    na około 50.000 zł na 2-3 lata. Robiłem symulacje i w mbanku i eurobanku,
    ale wiadomo że nie sa one w 100% odzwierciedlające realne raty kredytowe.
    dlatego chciałbym sie Was zapytac, gdzie bedzie korzystniej? a moze jakis
    inny bank?

    --
    marcin konieczny

  • 2. Data: 2013-09-26 10:54:21
    Temat: Re: kredyt gotówkowy w Mbanku czy Eurobanku
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "marcin_" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > dlatego chciałbym sie Was zapytac, gdzie bedzie korzystniej? a moze jakis

    A jakieś warunki (prowizja, oprocentowanie, sposób zmiany oprocentowania)?

    mBank z tego co pamiętam ma chore prowizje: 5%, a raz nawet było 7%. Raczej
    trzeba być desperatem aby brać gotówkowy w mBanku poza jakimiś promocjami.
    Do tego ma formułę wibor+marża, co teraz bardzo niekorzystnie wychodzi
    (bardzo wysoka marża). Tak że mBank mogę spokojnie odradzić.

    Co do Eurobanku kompletnie nie znam warunków.

  • 3. Data: 2013-09-26 11:39:38
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 26 Sep 2013 10:54:21 +0200, MarekZ napisał(a):

> [...]
    > (bardzo wysoka marża). Tak że mBank mogę spokojnie odradzić.
    >
    > Co do Eurobanku kompletnie nie znam warunków.

    Ja swego czasu porównywałem oferty i Eurobank dał całkiem rozsądną, a taki
    Alior poszedł po bandzie. Ale to było na tyle dawno temu, że wszystko mogło
    się zmienić. Póki nie zobaczymy tych symulacji, to możemy tylko gdybać jak
    powyżej.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 4. Data: 2013-09-26 21:26:22
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > eurobanku, ale wiadomo że nie sa one w 100% odzwierciedlające realne
    > raty kredytowe. dlatego chciałbym sie Was zapytac, gdzie bedzie

    trochę za mało danych...przede wszystkim jaki masz dochód netto, jaka
    sytuacja rodzinna oraz ew. inne zobowiązania finansowe (możesz pisać na
    priva) to Ci policzę gdzie wyjdzie najtaniej

    ostatnio zrobiłem klientowi kredyt gotówkowy z oprocentowaniem <10%, bez
    prowizji i chorych ubezpieczeń na życie, nawet konto (bezpłatne) nie
    było obowiązkowe ;-)

    ps
    są banki, w których można dostać kredyt na oświadczenie lub wyciąg z
    konta i to w dodatku w 1 dzień, ale jak ktoś może ze 3 dni poczekać to
    uzyska znacznie lepsze warunki; kwestia czy ma być szybko czy też tanio

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2013-09-26 22:00:25
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "RobertS" napisał w wiadomości grup

    > ostatnio zrobiłem klientowi kredyt gotówkowy z oprocentowaniem <10%, bez
    > prowizji i chorych ubezpieczeń na życie, nawet konto (bezpłatne) nie było
    > obowiązkowe ;-)

    Ile poniżej?

  • 6. Data: 2013-09-26 22:33:03
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Ile poniżej?

    oprocentowanie wyniosło 8,99% ale nie ma rozmowy jak ktoś zarabia
    poniżej 2500 zł netto (przy singlu)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2013-09-30 11:29:35
    Od: "marcin_" <m...@i...pl>

> [...]

    > sytuacja rodzinna oraz ew. inne zobowiązania finansowe (możesz pisać na
    > priva) to Ci policzę gdzie wyjdzie najtaniej

    a no własnie i tu jest pies pogrzebany, bo w mojej sytuacji tylko
    własnie taki kredyt na podstawie wyciagu z konta wchodzi w grę
    bo co z tego jak zarabiam 6 tys. jak na papierze mam minimalną, zone
    niepracująca i dziecię :)

  • 8. Data: 2013-09-30 21:59:16
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > własnie taki kredyt na podstawie wyciagu z konta wchodzi w grę
    > bo co z tego jak zarabiam 6 tys. jak na papierze mam minimalną, zone

    a na konto wpływa minimalna czy faktyczna?

    jest też opcja uzyskania kredytu na oświadczenie (bez zaświadczenia o
    zarobkach i wyciągu z konta), max 15kzł możesz w ten sposób dostać

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2013-10-01 10:12:07
    Od: "marcin_" <m...@i...pl>

> [...]
    >
    > jest też opcja uzyskania kredytu na oświadczenie (bez zaświadczenia o
    > zarobkach i wyciągu z konta), max 15kzł możesz w ten sposób dostać

    wpływy co miesiąc około 6 tys są, ale nie w tytule ze wynagrodzenie bo
    wiadomo o co chodzi.
    Z tego co sie wstepnie rozglądałem to bez zadnych zaswiadczen w moim mbanku
    dostałbym do 50 tys zł, tylko odsetki masakra.

  • 10. Data: 2013-10-01 21:40:04
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > Z tego co sie wstepnie rozglądałem to bez zadnych zaswiadczen w moim
    > mbanku dostałbym do 50 tys zł, tylko odsetki masakra.

    to nie patrz na odsetki tylko tam gdzie możesz dostać tyle ile potrzebujesz
    to jest cena tego, że masz najniższą krajową i dodatkowo na konto wpływa
    "cuś" co nie wygląda nawet na wynagrodzenie

    --
    pozdrawiam
    RobertS