  • 1. Data: 2003-09-24 09:52:32
    Temat: Debet w Inteligo - informacja prasowa
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Oferta konta Inteligo została poszerzona o możliwość korzystania z debetu.
    Jest to pierwszy w Polsce produkt kredytowy oferowany klientom w oparciu o w
    pełni automatyczny proces przyznawania kredytu. Dzięki zastosowanemu
    rozwiązaniu, klient już w trakcie wnioskowania wie, na jaką kwotę otrzyma
    debet, a środki są natychmiastowo stawiane do jego dyspozycji. W praktyce od
    złożenia wniosku przez klienta do podwyższenia dostępnego salda mija
    maksimum 5 sekund.
    calosc: http://www.prnews.pl/html.php/display?article=3285

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2003-09-24 09:59:55
    Temat: Re: Debet w Inteligo - informacja prasowa
    Od: "Zosia Samosia" <f...@s...com>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:bkrph2$t95$1@news.onet.pl...
> [...]
    od
    > złożenia wniosku przez klienta do podwyższenia dostępnego salda mija

    Ja bym ten komunikat nieco zmienil i bylo by tak:
    [...]
    Dzieki zastosowanemu rozwiazaniu, klient juz w trakcie wnioskowanie wie ze
    otrzyma (lub nie) debet na 500 zl
    [...]

  • 3. Data: 2003-09-24 10:33:02
    Od: "Krzysztof Cynarski" <c...@b...com>

> [...]
    > Jest to pierwszy w Polsce produkt kredytowy oferowany klientom w oparciu o
    > pełni automatyczny proces przyznawania kredytu. Dzięki zastosowanemu

    No ja nie wiem czy pierwszy... w śp. Handlobanku dostalem debet (!!!) razem
    ze zmianą karty z maestro na MasterCard. Wszystko stalo sie automatycznie w
    systemie, a MasterCard wyszedl od reki z embosera.
    Debet dostalem na 2000 co wtedy rownalo sie wysokosci wplywow.
    K.

  • 4. Data: 2003-09-24 10:41:05
    Od: "Karolcia" <c...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:bkrph2$t95$1@news.onet.pl...
> [...]
    od
    > złożenia wniosku przez klienta do podwyższenia dostępnego salda mija

    a razem z informacją prasową rozsyłają zestawik do ping ponga z hasłem:
    Nowy debet Inteligo: Serwujemy pod Ciebie.

    :))))

    pozdr
    Karolina

  • 5. Data: 2003-09-24 13:22:12
    Od: "mawir" <m...@a...net>

    W swoim liście niejaki Michał 'Amra' Macierzyński naskrobał:

> [...]
    > natychmiastowo stawiane do jego dyspozycji. W praktyce od złożenia
    > wniosku przez klienta do podwyższenia dostępnego salda mija maksimum

    Czy ten debet dotyczy kont prywatnych czy równiez firmowych ?

    --
    mawir
    -------------

  • 6. Data: 2003-09-24 13:49:02
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    mawir wrote:
    > Czy ten debet dotyczy kont prywatnych czy równiez firmowych ?

    Na firmowych chyba jest nawet do 2 tys.

  • 7. Data: 2003-09-24 14:32:18
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Kłaniam się, dnia śro 24. września 2003 11:52 ktoś podpisujący się jako
    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

    > Oferta konta Inteligo została poszerzona o możliwość korzystania z debetu.

    Chyba o możliwość niekorzystania... Włączyłem tą opcję i mi powiedziało:

    =================>
    Przepraszamy, z weryfikacji Twoich danych wynika, że nie możesz ubiegać się
    o debet ponieważ:

    * Nie korzystasz aktywnie ze swojego konta Inteligo. Zachęcamy Cię do
    czynnego korzystania z oferty konta Inteligo, a wkrótce będziesz mógł
    ubiegać się o przyznanie w nim debetu.

    Aby poznać szczegółowe warunki ubiegania się o debet przeczytaj opis oferty
    na naszych stronach informacyjnych lub zadzwoń do konsultanta Inteligo pod
    numer 0 800 121 121 lub (81) 53 56789.

    =================>

    Zadzwoniłem więc do niedysponentki z pytaniem jakie warunki muszę spełniać.
    Dziewczę odpowiedziało, że ,,używać konto, robić na nim jakieś ruchy,
    używać karty, deponować środki''. Wielce prezyzyjny opis, nie ma co. Pytam
    więc jak długo, jakiej wielkości środki, jakie ruchy... Po prostu chciałem
    wiedzieć po jakim okresie i jakiego używania mam szansę na to. Niestety
    panienka zapodała informację, że ,,ona nie wie jak system to przydziela.
    Nie ma jasnych reguł''. Dziękuję za taką ofertę ,,banku''. ,,Może
    przyznamy, a może nie. Na jakich warunkach, ach kto to wie...''

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Nie próbuj uczyć świni śpiewu. Stracisz swój czas, a i świnię zdenerwujesz.