    From: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Debet w Inteligo - informacja prasowa
    Date: Wed, 24 Sep 2003 16:32:18 +0200

    Kłaniam się, dnia śro 24. września 2003 11:52 ktoś podpisujący się jako
    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

    > Oferta konta Inteligo została poszerzona o możliwość korzystania z debetu.

    Chyba o możliwość niekorzystania... Włączyłem tą opcję i mi powiedziało:

    =================>
    Przepraszamy, z weryfikacji Twoich danych wynika, że nie możesz ubiegać się
    o debet ponieważ:

    * Nie korzystasz aktywnie ze swojego konta Inteligo. Zachęcamy Cię do
    czynnego korzystania z oferty konta Inteligo, a wkrótce będziesz mógł
    ubiegać się o przyznanie w nim debetu.

    Aby poznać szczegółowe warunki ubiegania się o debet przeczytaj opis oferty
    na naszych stronach informacyjnych lub zadzwoń do konsultanta Inteligo pod
    numer 0 800 121 121 lub (81) 53 56789.

    =================>

    Zadzwoniłem więc do niedysponentki z pytaniem jakie warunki muszę spełniać.
    Dziewczę odpowiedziało, że ,,używać konto, robić na nim jakieś ruchy,
    używać karty, deponować środki''. Wielce prezyzyjny opis, nie ma co. Pytam
    więc jak długo, jakiej wielkości środki, jakie ruchy... Po prostu chciałem
    wiedzieć po jakim okresie i jakiego używania mam szansę na to. Niestety
    panienka zapodała informację, że ,,ona nie wie jak system to przydziela.
    Nie ma jasnych reguł''. Dziękuję za taką ofertę ,,banku''. ,,Może
    przyznamy, a może nie. Na jakich warunkach, ach kto to wie...''

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Nie próbuj uczyć świni śpiewu. Stracisz swój czas, a i świnię zdenerwujesz.