  • 1. Data: 2003-09-24 07:34:57
    Temat: Czy może mi ktoś wyjaśnić na czym polega ryzyko opcji klienta.
    Od: "Dariusz Niedbajło" <D...@k...bphpbk.pl>

    Dariusz Niedbajło
    d...@b...pisz.pl

  • 2. Data: 2003-09-24 09:54:55
    Od: "MarLim" <l...@p...onet.pl>

    >         Dariusz Niedbajło
    > d...@b...pisz.pl

    Ryzyko opcji klienta - opcje klienta zawarte w umowach np.
    - możliwość zerwania lokaty terminowej bez żadnych lub z małymi konsekwencjami
    (np nizsze oprocent.-odsetki zerwania - bardzo popularna opcja)
    - możliwość wcześniejszej spłaty kredytu - b. popularna opcja
    - inne opcje
    Wylicza się ryzyko konsekwencji skorzystania z klienta z tych opcji w pełnym lub
    częściowym (warianty) zakresie dla np płynności finansowej itd
    Z poważaniem
    M.L.
    BSSkierniewice

  • 3. Data: 2003-09-24 10:06:57
    Od: "MarLim" <l...@p...onet.pl>

    cd.
    dotyczy również wyliczania innych ryzyk nie tylko płynności np ryzyka
    stopy procentowej
    M.L.