  • 1. Data: 2004-02-25 15:13:08
    Temat: Dalszy trend WIBOR 3M
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Cy po dzisiejszej informacji RPP, ze nie zamierza w najblizszym czasie
    obnizac stop procentowych, a jesli polityka rzadu nie bedzie zmierzala do
    naprawy finansow panstwa, zmieni swoje nastawienie na bardziej restrykcyjne,
    moze oznaczac zmiane ogolnego trendu WIBOR 3M na wzrostowy? To chyba
    zapowiedz gorszych czasow dla kredytobiorcow majacych kredyty indeksowane
    wedlug tego wskaznika, czyli spora liczba ludzi ktorzy pobrali kredyty
    hipoteczne, np. ja :(

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia

  • 2. Data: 2004-02-25 16:18:34
    Temat: Re: Dalszy trend WIBOR 3M
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@e...com>

    Użytkownik "Lopez" <l...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:c1ie0b$h65$1@news.onet.pl...
> [...]
    > zapowiedz gorszych czasow dla kredytobiorcow majacych kredyty indeksowane
    > wedlug tego wskaznika, czyli spora liczba ludzi ktorzy pobrali kredyty

    Moze nie bedzie tak zle. FRA dla 3M na razie pokazuja oczekiwania na zwyzke
    tylko o okolo 50-80 pkt w ciagu najblizszych 9 miesiecy.

    Jacek Maliszewski - Analityk FOREX
    EFIX Polska - www.efixpolska.com
    j...@e...com ; tel.: 601-247-423

  • 3. Data: 2004-03-02 12:17:38
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Grupowicz "Jacek Maliszewski", używający adresu <j...@e...com>
    napisał:

    > Moze nie bedzie tak zle. FRA dla 3M na razie pokazuja oczekiwania na
    > zwyzke tylko o okolo 50-80 pkt w ciagu najblizszych 9 miesiecy.

    Niestety, minal tydzien jak zaczalem ten watek a WIBOR 3M juz wzrosl o
    10pkt. Licze, ze to glownie z powodu obecnego politycznego zamieszania, bo
    inaczej to zle wrozy :(

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia