  • 1. Data: 2004-02-25 16:47:40
    Temat: lokata
    Od: "jamez" <j...@g...pl>

    Mam pytanko.
    Czy jak miesięczna lokata terminowa w banku jest oprocentowana na 3% tzn.,
    że po miesiacu zostanie mi wyplacone te 3% czy raczej powinienem to
    podzielic przez 12(miesiecy)?

  • 2. Data: 2004-02-25 16:56:20
    Temat: Re: lokata
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Użytkownik "Marcin" <...@...-> napisał w wiadomości
    > podzielić na dwanaście

    I nie zapomnieć odjąć 19% belkowego ;-)

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2004-02-25 16:57:07
    Od: "Marcin" <...@...->

    podzielić na dwanaście

  • 4. Data: 2004-02-26 10:23:01
    Od: Łukasz Stawicki <g...@i...pl>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > Użytkownik "Marcin" <...@...-> napisał w wiadomości

    > I nie zapomnieć odjąć 19% belkowego ;-)

    Wszystko prawda, o ile wspomiiana lokata jest oprocentowana na 3%
    rocznie (a słowo _rocznie_ nie padło, prawda?)

    Pozdrawiam

    Łukasz który jest wredny i za takie niedopatrzenia obniża studentom oceny

  • 5. Data: 2004-02-26 10:30:36
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Wszystko prawda, o ile wspomiiana lokata jest oprocentowana na 3%
    > rocznie (a słowo _rocznie_ nie padło, prawda?)

    Poproszę linka do strony z % lokat w dowolnym polskim banku, które to % nie
    są podane w stosunku rocznym.

    > Łukasz który jest wredny i za takie niedopatrzenia obniża studentom oceny

    Raczej Łukasz, którego umiejętności dydaktyczne nie podlegają ocenie
    nauczanych, więc czuje się całkiem pewnie i uważa, że może być wredny.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 6. Data: 2004-02-26 11:07:43
    Od: Łukasz Stawicki <g...@i...pl>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > Poproszę linka do strony z % lokat w dowolnym polskim banku, które to % nie
    > są podane w stosunku rocznym.

    Nie znam takowej. Ale wszędzi, gdzie jakieś % są podane jest od razu
    informacja że 'oprocentowanie roczne'.

    > Raczej Łukasz, którego umiejętności dydaktyczne nie podlegają ocenie
    > nauczanych, więc czuje się całkiem pewnie i uważa, że może być wredny.

    Podlegają. A jak 3 razy przypominam o zależnościach w funkcji PMT w
    EXCELU między stopą % a okresem oprocentowania to chyba mogę tego
    wymagać, nieprawdaż?

  • 7. Data: 2004-02-26 11:19:21
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Nie znam takowej. Ale wszędzi, gdzie jakieś % są podane jest od razu
    > informacja że 'oprocentowanie roczne'.

    No więc właśnie - nie znasz ;-) To może uwzględnisz łaskawie, że dyskutując
    o % lokat w domyśle jest p.a. ?

    > Podlegają.

    Taaaa. Tyle, że nic pewnie z tego nie wynika dla Ciebie (w sensie finansowym
    np.).

    >A jak 3 razy przypominam o zależnościach w funkcji PMT w
    > EXCELU między stopą % a okresem oprocentowania to chyba mogę tego
    > wymagać, nieprawdaż?

    Pewnie, że możesz wymagać. Pozwoliłam sobie na małą złośliwość, bo poziom
    osiągnięć naszej nauki (cytowania, nagrody) jest w dość mocnej sprzeczności
    z samopoczuciem polskich naukowców. Ale to NTG.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn