  • 11. Data: 2009-04-07 13:41:23
    Temat: Re: DLA stopazwrotu.pl
    Od: "viper" <v...@o...pl>

    > Bez watpliwie zgoda jesli chodzi o komfort psychiczny jesli ma sie
    > dodatkowe zrodlo dochodu lub jesli tez gielda stanowi te dodatkowe
    > zrodlo dochodow. Ale w tym przypadku czy to nie jest tak
    > ze w momencie jesli systemy dadza ciala i na nich nie zarabiasz badz tracisz
    > - mimo to zarabiasz wtedy na ludziach ktorzy za nie placa - lecz finalnie
    > oni tez traca - czy to jest fear ?
    > Jest to moim zdaniem troche mydlenie oczu.
    > Kolo sie zamyka, i przynajmniej mial bys na tyle odwagi
    > by przyznac sie iz sprzedaz systemow JEST Twoim zrodlem dochodow,
    > i zarabiasz na ludziach kiedy oni traca.

    tak z ciekawości spojrzałem na cennik na stronie Dominika i Piotra... i o
    jakich pieniądzach my tu mówimy... 30 złociszów na miesiąc?... bez jaj...
    jeżeli kogoś bolą takie kwoty to nie powinien nawet myślec o kontraktach... bo
    po tygodniu zawału dostanie...

  • 12. Data: 2009-04-07 13:46:05
    Od: "abv" <a...@a...com>

    Użytkownik "viper" <v...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jakich pieniądzach my tu mówimy... 30 złociszów na miesiąc?... bez jaj...
    > jeżeli kogoś bolą takie kwoty to nie powinien nawet myślec o

    ponac jakis bank ostatnio podwyzszyl o 1zl oplate za prowadzenie konta czy
    tez przelewy.
    1zl ... smieszne kwoty..... (x 4 mln rachunkow w banku)

  • 13. Data: 2009-04-07 13:46:57
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "abv" <a...@a...com> wrote in message

> [...]
    > tez przelewy.
    > 1zl ... smieszne kwoty..... (x 4 mln rachunkow w banku)

    nie wmówisz mi chyba że stopazwrotu.pl ma 4 miliony klientów ?

    george

  • 14. Data: 2009-04-07 13:51:26
    Od: "abv" <a...@a...com>

    Ja nie mam do nikogo nic, tylko nie ukrywajmy faktow.

    Ludzie sprzedajacy Swoj system - to jak producent samochodu
    sprzedajacy swoje auta ktory nie ma pewnosci i ufnosci do
    wyprodukowanego przez siebie auta - ze przy predkosci
    100km/h samochod po wyjezdzie z fabryki na szosie sie nie rozleci.

    Producent by jezdzic swoim wozem - za pieniadze ze sprzedazy
    samochodow wzkupuje ubezpieczenie NW.

  • 15. Data: 2009-04-07 13:52:34
    Od: "abv" <a...@a...com>

    Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości
    > nie wmówisz mi chyba że stopazwrotu.pl ma 4 miliony klientów ?

    nie ma znaczenia, chodzi o fakt - czytaj moj post ponizej porownujac
    do producenta samochodow.

  • 16. Data: 2009-04-07 13:54:58
    Od: "viper" <v...@o...pl>

> [...]
    >
    > Na gieldzie mamy 2 ALTERNATYWY -
    > 1. ludzie zarabiajacy bezposrednio na gieldzie dla ktorych otoczka gieldy
    > (czyli oplaty za notowania,
    > i inne prowizje stanowia drobne koszta)
    > 2. ludzie NIE zarabiajacych bezposrednio na gieldzie, a zarabiajacych dzieki
    > "1",
    > stanowiacych otoczke gieldy, czerpiacych dochody niezaleznie od koniunktury
    > gieldy,
    > ktorzy co najwyzej nie zarobia ale nie straca.
    >
    > Ludzie nalezacy do "1" wiedza ze nie mozna nalezec do "1" i "2".
    > Ludzie nalezacy do "2" zyja z mysla iz naleza do "1"....

    jak już bawimy się w portrety psychologiczne graczy, to i ja dorzucę swój
    kamyczek do tego ogródka... to nie są jakieś wycieczki pod twoim adresem, ale
    ten typ jest bardzo powszechny... póki jest darmocha, to każdy bardzo chętnie
    po cichutku korzysta... ale jak pojawia się szlaban, i trzeba zapłacic poważną
    kwotę 30 złociszów na miesiąc, to gostka zaczyna krew zalewac ze złości... i
    nawet gdyby obracał dziesiątkami kontraktów, to nie zapłaci... bo musi miec
    darmochę... nic że traci nieraz grube tysiące dziennie... znam takich... na
    zachodzie sprzedaż systemów jest bardzo popularna i bawią się w to nawet rasowi
    gracze... i jakoś nikt nikomu nie wyrzuca, że ma jacht za milion baksów, a
    sprzedaje systemy po 50 dolców... obowiązuje jedna podstawowa reguła... każdy
    system jest zyskowny, trzeba tylko sprzedac odpowiednią ilośc kopii he he...

  • 17. Data: 2009-04-07 13:57:56
    Od: "DJ \(stopazwrotu.pl\)" <d...@a...pl>

    Na bankierze masz darmowy system. Graj nim.

    Gdy strona była całkowicie za free Piotr Dąbrowski natłukł swoimi
    codziennymi komentarzami ponad 3000 punktów. Posprawdzaj (za darmo)
    http://www.stopazwrotu.pl/komentarz.php?kid=752
    DJ

  • 18. Data: 2009-04-07 14:00:53
    Od: "abv" <a...@a...com>

    Użytkownik "DJ (stopazwrotu.pl)" <d...@a...pl> napisał w
    wiadomości news:grfk79$ph5$1@news.onet.pl...
    > Każda osoba grająca na futach zdaje sobie sprawę z ryzyka.
    > Jeśli prowadzisz jakąkolwiek działalność gospodarczą to zdarzają się
    > miesiące bez zarobku, a przecież zus, sekretarkę, paliwo itp trzeba
    > opłacić.
    > Tak samo jest z systemami.

    Ale moja dzialalnosc nie jest powiazana bezposrednio z np. ZUSem.
    Jesli moja dzialalnosc nie generuje zysku lub generuje straty to
    nie dzieki ZUS'owi (pomijajac skladke zus)

    Twoja dzialalnosc mimo ze miesiecznie pobiera oplaty,
    moze powodowac straty u Twojego klienta - oczywiscie
    sa to instrumenty pochodne wiec ryzyku tu jest normalne.

    Lecz sprzedajesz cos w co sam nie wierzysz ze moze generowac ZYSK.

    I to jest wielki paradoks.

  • 19. Data: 2009-04-07 14:02:11
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "abv" <a...@a...com> wrote in message
> [...]
    > 100km/h samochod po wyjezdzie z fabryki na szosie sie nie rozleci.
    >
    > Producent by jezdzic swoim wozem - za pieniadze ze sprzedazy

    porównanie jest całkowicie nietrafione.System to nie samochód.
    System porównałbym to raczej do AK 47.
    Nie chcesz chyba powiedzieć że bedziesz miał pretensje do producenta jak się
    przypadkiem postrzelisz kierując lufę w swoją stronę....

  • 20. Data: 2009-04-07 14:06:00
    Od: "abv" <a...@a...com>

    Użytkownik "DJ (stopazwrotu.pl)" <d...@a...pl> napisał w
    wiadomości news:grfm6h$rt$1@news.onet.pl...
    > codziennymi komentarzami ponad 3000 punktów. Posprawdzaj (za darmo)
    > http://www.stopazwrotu.pl/komentarz.php?kid=752

    Ja nie oczkuje by cos bylo ZA DARMO, ale to by producent
    byl uczciwy i przyznal sie ze NIE WIERZY
    w SKUTECZNOSC swojego towaru.

    Poniewaz sprzedajesz cos co ma generowac dalej pieniadze,
    musisz sie wiec zgodzic z powyzszym czyli brakiem
    skutecznosci systemu lub brakiem zaufania do tego co stworzyles.