  • 21. Data: 2009-04-07 14:09:05
    Temat: Re: DLA stopazwrotu.pl
    Od: "abv" <a...@a...com>

    Użytkownik "viper" <v...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:1562.00000424.49db5b32@newsgate.onet.pl...

    >obowiązuje jedna podstawowa reguła... każdy
    > system jest zyskowny, trzeba tylko sprzedac odpowiednią ilośc kopii he
    > he...

    No widzisz otoz TO.
    Ten kto nie sprzedaje swojego systemu poporostu na nim zarabia,
    nie potrzebujac generowac zysku z jego sprzedazy.

  • 22. Data: 2009-04-07 14:11:37
    Od: "abv" <a...@a...com>

    Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości

    > "abv" <a...@a...com> wrote in message

    > porównanie jest całkowicie nietrafione.System to nie samochód.
    > System porównałbym to raczej do AK 47.
    > Nie chcesz chyba powiedzieć że bedziesz miał pretensje do producenta jak
    > się przypadkiem postrzelisz kierując lufę w swoją stronę....

    jesli juz idziemy tokiem militanrmy to stopazwrotu zarabia na
    granatach ktore mimo ze zawleczka nie bedzie wyciagnieta szanse
    na wybuch wynosza 50/50. W razie czego rozpierdzieli klienta
    a nie producenta (ktory mimo to i tak sie na nim wzbogaci,
    sam nie uzywajac w/w granatu)

  • 23. Data: 2009-04-07 14:12:05
    Od: "DJ \(stopazwrotu.pl\)" <d...@a...pl>

    Proszę poszukaj jednego abonenta i pogadaj z nim. Zapytaj czy czuje się
    okradany, oszukiwany, zmuszany do opłat itp.
    Odnoszę wrażenie, że szukasz dziury w całym i zwyczajnie się czepiasz.

    DJ

  • 24. Data: 2009-04-07 14:15:54
    Od: "abv" <a...@a...com>

    Użytkownik "DJ (stopazwrotu.pl)" <d...@a...pl> napisał w
    wiadomości news:grfn12$3rm$1@news.onet.pl...
    > Proszę poszukaj jednego abonenta i pogadaj z nim. Zapytaj czy czuje się
    > okradany, oszukiwany, zmuszany do opłat itp.
    > Odnoszę wrażenie, że szukasz dziury w całym i zwyczajnie się czepiasz.

    Abonenci to ludzie zyjacy z mysla ze latwo mozna zarobic na gieldzie,
    i ktorych ta mysl szybko nie opusci.

  • 25. Data: 2009-04-07 14:20:16
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "abv" <a...@a...com> wrote in message

> [...]
    > na wybuch wynosza 50/50. W razie czego rozpierdzieli klienta
    > a nie producenta (ktory mimo to i tak sie na nim wzbogaci,

    znowu nietrafione... granat nie wybuchnie jak nie wyciągniesz zawleczki, tak
    i system cie nie zabije jak nie bedziesz nim grał... ale z powodów
    kolekcjonerskich mozesz sobie obie rzeczy kupić.

    george

  • 26. Data: 2009-04-07 14:36:28
    Od: "abv" <a...@a...com>

    > znowu nietrafione... granat nie wybuchnie jak nie wyciągniesz zawleczki,
    > tak i system cie nie zabije jak nie bedziesz nim grał... ale z powodów
    > kolekcjonerskich mozesz sobie obie rzeczy kupić.

    Ok, mozna sie wymieniac porownaniami.

    Nie sprzedaje sie czegos co generuje zyski, chyba ze sprzedawca
    sam nie wierzy w jego skutecznosc. Nikt nie przekona mnie ze jest
    inaczej. Niestety sprzedaz systemow to sliski temat, gdyz
    sprzedaje sie cos co ma generowac zysk - paradoks.
    Nie twierdze ze system stopyzwrotu jest skazany na porazke -
    lecz poki co twierdze ze sam producent nie jest pewny swojego
    systemu jak rowniez mu nie ufa - ale do tego przyznac sie nie potrafi.

  • 27. Data: 2009-04-07 14:46:17
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "abv" <a...@a...com> wrote in message

> [...]
    > lecz poki co twierdze ze sam producent nie jest pewny swojego
    > systemu jak rowniez mu nie ufa - ale do tego przyznac sie nie potrafi.

    podejdźmy do sprawy może inaczej. Jakiemu systemowi byś zaufał ?
    Już wiemy że nie "kupionemu" bo według twojego ostatniego posta:

    system sprzedawany = system któremu nie ufa sprzedawca wiec i odbiorca nie
    moze mu ufać.

    george

  • 28. Data: 2009-04-07 15:00:04
    Od: "abv" <a...@a...com>

    > podejdźmy do sprawy może inaczej. Jakiemu systemowi byś zaufał ?
    > Już wiemy że nie "kupionemu" bo według twojego ostatniego posta:

    Zaufal bym systemowi ktory nie jest sprzedawany lub upubliczniany
    (pomijajac wyniki).
    Lecz taka systuacja nie moze miec miejsca. Gdyz kto chcial by sie dzielic
    kura znoszaca
    zlote jaja.

    > system sprzedawany = system któremu nie ufa sprzedawca wiec i odbiorca nie
    > moze mu ufać.

    system sprzedawany = system ktorego sprzedawca ufa iz w przyszlosci
    przyniesie on zyski,
    ale w razie nie wypalu zwroci mu sie on z jego sprzedazy.
    Odbiorca ufa iz kupuje kure znoszaca zlote jajka.

  • 29. Data: 2009-04-07 15:26:53
    Od: "viper" <v...@o...pl>

    > system sprzedawany = system ktorego sprzedawca ufa iz w przyszlosci
    > przyniesie on zyski,
    > ale w razie nie wypalu zwroci mu sie on z jego sprzedazy.
    > Odbiorca ufa iz kupuje kure znoszaca zlote jajka.

    kolego, przestań już bredzic... odbiorca w nic nie ufa... odbiorca wie, że 30
    złociszów na miesiąc to są żadne pieniądze, i odbiorca widzi że system został
    zaprojektowany przez inteligentnych ludzi którzy kumają temat... więc nic nie
    stoi na przeszkodzie, by tym systemem zagrac na małej pozycji, na przykład
    jednym futem... wielu ludzi robi w ten sposób, że gra wieloma systemami i
    dzięki temu średnia jest przyzwoita... a ty przestań zaglądac ludziom do
    kieszeni i przestań obrażac chłopaków... nikt nikogo do niczego nie zmusza...
    jak potrafisz to zrobic lepiej to po prostu rób i nie wpieprzaj się w nie swoje
    sprawy...

  • 30. Data: 2009-04-07 15:48:15
    Od: n...@g...com

    On 7 Kwi, 14:59, "DJ \(stopazwrotu.pl\)" <d...@a...pl>
    wrote:
    > Pierwszy sygnał systemów poszedł 1 grudnia 2008, od tego czasu:
    > PRESTO +451 pkt netto
    > MODERATO +211 pkt netto
    > LARGO +228 pkt netto
    >
    > Na początku serii M09 ( od 24.03.09) ruszyłem też z kolejnym systemem:
    > "LENTO", który póki co umoczył 136 pkt
    >
    > Pozdrawiam
    > DJ

    Nazwy tych systemów kojarzą mi się z menu w Pizzerii aniżeli z
    zarabianiem kasy ;)