  • 1. Data: 2009-04-06 20:04:25
    Temat: komentarz
    Od: Tomasz Gęguś <T...@p...onet.pl>

    Piękny komentarz. Polecam.
    http://msp.money.pl/wiadomosci/zarzadzanie/artykul/k
    ryzys;zbiera;zniwo;liczba;bankructw;urosla;o;25;proc
    ;,73,0,441929.html

    2009-04-06 15:09:55 | Pilsener [ Sofciarski Cyklinator Parkietów ]
    Za niskie podatki [0]
    Należy podnieść podatki, by rząd miał za co z tym walczyć, a w
    ogóle najlepiej jakaś specustawa zabraniająca bankructw -
    przecież spółki publiczne nie bankrutują i jest ok, tylko
    prywata gdzie malwersują zachodni spekulanci odstaje i sprawia
    problemy, nawet się nie pofatygowali na ostatnie palenie opon w
    Warszawie.

    --
    <Ku> BTW. Pytałem się wczoraj na stacji Shell czy sprzedaja konta shellowe,
    ale gostek nie wiedzial o co chodzi. Nie ma to jak kompetentna obsluga 24/h

  • 2. Data: 2009-04-06 20:16:55
    Temat: Re: komentarz
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Gęguś" <T...@p...onet.pl> napisał
    w wiadomości news:grdnpf$dai$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Piękny komentarz. Polecam.
    Znaczy upadło 126 zamiast ~90 jak niegdyś?
    W jednej wsi czy w kilku?

    --
    marfi

  • 3. Data: 2009-04-06 20:32:04
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Znaczy upadło 126 zamiast ~90 jak niegdyś?
    > W jednej wsi czy w kilku?

    Aaaale jaja... na podanej stronie z prawej strony jest na czerwono nagłówek:
    "PODOBNE WIADOMOŚCI" gdzie jest temat " Polskie firmy rzadziej bankrutują"
    Tylko bredzą czy już bankrutuję (mowa o money.pl)

    --
    marfi

  • 4. Data: 2009-04-06 20:36:31
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

> [...]
    > bankrutują" ...
    > Tylko bredzą czy już bankrutuję (mowa o money.pl)

    Ale jaja! Marfi nie zauważył, że ten drugi artykuł jest z połowy 2008 roku.
    :-D

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 5. Data: 2009-04-06 20:45:28
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    wiadomości news:grdplm$g07$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ale jaja! Marfi nie zauważył, że ten drugi artykuł jest z połowy 2008
    > roku.

    Poważnie? No to ogłaszam, że Money.pl jest kustoszem newsów :)

    --
    marfi