  • 41. Data: 2009-04-07 20:19:09
    Temat: Re: DLA stopazwrotu.pl
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    Kolego! Miesięczne dochody Stopyzwrotu są równe w naszym przypadku
    jednorazowemu zaliczeniu SL. Więc zapewniam Cię, że nie pokrywamy sobie
    strat z abonamentów.
    Abonament aktualnie jest tylko po to, by ograniczyć ilość ludzi. Marne 30zł
    potrafi wyeliminować 95% zarejestrowanych użytkowników - bardzo prosty i
    skuteczny filtr poziomu traderów.
    Dombrek

  • 42. Data: 2009-04-07 20:37:12
    Od: "Marcin" <v...@j...pl>

    Użytkownik "abv" <a...@a...com> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Marcin" <v...@j...pl> napisał w wiadomości

    > stopazwrotu nie zarzadza kapitalem klientow, jego sygnaly to usluga.
    > Doradzac moze kazdy nawet w zakresie finansow i nie musi nosic tytulu
    > doradcy inwest. Jednak gdyby taka osoba chciala zarzadzac (oficjalnie)
    > czyims kapitalem wtedy wymagana jest licencja doradcy.
    > Poki co jesli sie rozlicza z US z tytulu dochodow to nie ma problemu,
    > i nie jest to zaden wykret/przekret.

    Nie do konca jest to prawda. Doradztwo inwestycyjne jest przeciez jasno
    zdefiniowane
    w ustawie o publicznym obrocie papierami wartosciowymi. Doradztwo
    inwestycyjne
    w zakresie papierow wartosciowych dopuszczonych do publicznego obrotu
    jest dzialalnoscia maklerska. Dlatego firmy, ktore sprzedaja sygnaly bronia
    sie przed tym,
    zapisem w regulaminie, ze ich dzialalnosc nie stanowi doradztwa
    inwestycyjnego.
    A doradztwo inwestycyjne jest dobrze zdefiniowane jako "odplatne udzielanie
    pisemnej lub ustnej
    rekomendacji nabycia lub zbycia oznaczonych papierow wartosciowych albo
    powstrzymania sie od
    zawarcia transakcji dotyczacej tych papierow."
    Jest nawet dyrektywa EU, ktora mowi o doradztwie inwestycyjnym.

    Wracajac do twojej odpowiedzi. Nie kazdy moze doradzac w sensie powyzszej
    definicji. Doradztwo inwestcyjne to
    niekoniecznie zarzadzanie czyims kapitalem.

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 43. Data: 2009-04-07 20:52:01
    Od: "abv" <a...@a...com>

> [...]
    > definicji. Doradztwo inwestcyjne to
    > niekoniecznie zarzadzanie czyims kapitalem.

    Gdzie konczy sie sugestia a zaczyna doradztwo mozna by dlugo dyskutowac,
    a juz tymbardziej trudniejsze bylo by to do udowodnienia...

    Swoja droga sygnaly dotycza instrumentow pochodnych ktore sa niejako umowa
    miedzy dwiema stronami - czy ktos Z WIEDZA moze dopowiedziec czy
    futures kwalifikuje sie jako papier wartosciowy ? Poniewaz w momencie
    kupna kontraktu nie nabywa sie praw majatkowych a jedynie zobowiazanie
    do sprzedazy instrumentu w danym czasie po okreslonej cenie.

  • 44. Data: 2009-04-07 21:00:23
    Od: "abv" <a...@a...com>

    Użytkownik "Dombrek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Zgodnie z tym co Dominik napisał - zapytaj jakiegokolwiek z naszych
    > użytkowników czy czuje się oszukany.

    Nigdy nie uzylem slowa "oszukac" i moje posty nie mialy na celu
    zasugerowania takich czynow. Byc moze nie do konca
    dokladnie sprecyzowalem swoje wypowiedzi.
    Bardziej chodzilo mi wiare w to co samemu sie sprzedaje.
    Ale zostawmy juz temat, z jednym sie zgodze - nikt nie karze
    kupowac/placic za Wasz towar, jesli znajduja sie na to klienci
    ok koniec kropka.

    pozdr.

  • 45. Data: 2009-04-07 21:37:39
    Od: zywy <m...@g...pl>

    abv wrote:
    > Swoja droga sygnaly dotycza instrumentow pochodnych ktore sa niejako umowa
    > miedzy dwiema stronami - czy ktos Z WIEDZA moze dopowiedziec czy
    > futures kwalifikuje sie jako papier wartosciowy ?

    Google! :)
    Art.2 Ustawa o obrocie isntrumentami fin.
    http://www.google.pl/search?q=ustawa+o+obrocie+instr
    umentami+finansowymi

    MaciejZ

  • 46. Data: 2009-04-07 23:11:43
    Od: p <p...@g...com>

    On 7 Kwi, 18:13, "abv" <a...@a...com> wrote:
    > Użytkownik "viper" <v...@o...pl> napisał w
    wiadomościnews:1562.00000432.49db70bd@newsgate.onet.
    pl...

    > Nie mozesz mi zabronic do oceny i wlasnej opini a raczej prawdy.
    > Nie zagladam do kieszen a wypowiadam sie na temat produktu.
    > Nie ukrywajmy faktow na temat produktow, ok.

    Hej, wszystko ok tylko na jakiej podstawie oceniasz produkt? Ja na
    przykład swego czasu przez dwa miesiące obserwowałem w miarę na
    bieżąco wskazania, sposób gry mi nie odpowiadał ale staram uczyć się
    od lepszych od siebie a za takich uważam autorów portalu. Mogę
    powiedzieć od siebie że nie było tam żadnego szwindla, sygnały i
    poziomy publikowane przed sesją zgadzały się z podsumowaniem na koniec
    dnia. Tak więc o jakiej prawdzie i faktach tutaj mówimy?

    pozdrawiam

  • 47. Data: 2009-04-08 09:13:11
    Od: "Robert Krassowski. Alkortrade" <s...@a...biz>

    Użytkownik "abv" <a...@a...com>

> [...]
    > kupna kontraktu nie nabywa sie praw majatkowych a jedynie zobowiazanie
    > do sprzedazy instrumentu w danym czasie po okreslonej cenie.

    Doradztwo inwestycyjne dotyczy instrumentow maklerskich, a nie papierow
    wartsciowych. A instrumentami sa akcje, kontrakty, opcje, CFD itd itd

    Pzdr
    RK

  • 48. Data: 2009-04-08 22:19:02
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    > Pewnie gdybym napisal bezposrednio odpowiedzi bym nie dostal.
    > Udzielasz sie na grupie wiec dlaczego masz mi nie odpowiedziec....

    Zapewniam, że odpowiadamy na wszystkie maile. Co więcej - upubliczniamy
    maile za zgodą autorów, jeśli dotyczą problemu mogącego obejmować więcej
    osób niż tylko autora maila.
    Dombrek

  • 49. Data: 2009-04-09 06:58:53
    Od: "DJ \(stopazwrotu.pl\)" <d...@a...pl>

    Gdybyś miał wczoraj otwarte po 1 pozycji na każdy system, to mógłbyś sobie
    za jednodniowy profit kupić u nas abonament na 7 lat.
    :D

    DJ