  • Data: 2021-07-16 11:19:26
    Temat: Czym się różni karta kredytowa od debetowej...
    Od: Mac Ka <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć,
    kiedyś różnice pomiędzy kartą kredytową i debitową były namacalne i widoczne gołym
    okiem. Myślałem, że o kartach wiem prawie wszystko i okazało się, że tak jest :D.
    Prawie, bo zaskoczyła mnie jedna nieudokumentowana różnica w traktowaniu obu typów
    kart przez PKO BP.
    Otóż zasilenie Revolut kartą kredytową MC Platinum jest traktowane jako zakup, ale to
    samo zasilenie kartą debitową traktowane jest jako "przelew z karty".
    Powiecie, że to żadna różnica dla karty do konta, ale jednak jest. Jest nią 8 PLN
    opłaty za konto z powodu braku transakcji kartą ;).
    Tak, więc o odmienności kart debitowych i kredytowych wiem więcej, ale za jakiś czas
    zapewne okaże się, że nadal jest to "prawie wszystko".

    MK