  • 1. Data: 2008-07-08 18:32:11
    Temat: Splata kredytu: Nordea vs Multibank vs Kredyt Bank
    Od: "uC" <b...@u...uc>

    Czy sa roznice w obchodzeniu sie z klientem przy splacie kredytu
    hipotecznego w Nordei vs Multibank vs Kredyt Bank? Wymagania jakichs faktur,
    sprawnosc/"pomocnosc" w rozwiazywaniu problemow itp itd. - takie potencjalne
    problemy utrudniajace zycie lub naciagajace klientow. Z gory dziekuje!
    Pzdr.,
    uC

  • 2. Data: 2008-07-08 19:46:26
    Od: Filip <f...@N...gazeta.pl>

    uC pisze:
> [...]
    > faktur, sprawnosc/"pomocnosc" w rozwiazywaniu problemow itp itd. - takie
    > potencjalne problemy utrudniajace zycie lub naciagajace klientow. Z gory

    Z Nordeą nie mam żadnych przykrych doświadczeń, nie chcieli żadnych
    faktur, wszystko załatwiał za mnie pracownik banku, ja się tylko
    musiałem podpisywać na przygotowanych przez niego dokumentów choć
    warunkiem obniżenia raty jest konieczność założenia bezpłatnego konta i
    wzięcia ich brzydkiej, "nicniedającej" karty kredytowej.
    A kredyt hipoteczny to jest chyba jedyny produkt multibanku, z którego
    nie korzystam. Zraziła mnie obsługa - nieoddzwaniający konsultant,
    tumiwisizm i różne takie.
    KredytBank rozważaliśmy, ale wychodziło sporo drożej.
    Filip

  • 3. Data: 2008-07-08 20:17:45
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Filip pisze:

> [...]
    > warunkiem obniżenia raty jest konieczność założenia bezpłatnego konta i
    > wzięcia ich brzydkiej, "nicniedającej" karty kredytowej.

    Zmuszaja do karty?
    A mozna wybrac cobrandt z marketem Bomi - bo to ich jedyna
    nieubezpieczona platnie karta?

  • 4. Data: 2008-07-09 04:24:24
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > i różne takie.
    > KredytBank rozważaliśmy, ale wychodziło sporo drożej.

    faktycznie w Multi (jestem klientem od lat) olali mnie w przypadku kr.
    hipotecznego, 2% prowizji to byl jakis kosmos...

    w KB zlozylem dokumenty, ale pomimo wielu telefonow i odwiedzin placowki nie
    dowiedzialem sie jak zostal rozpatrzony wniosek, totalny zlew klienta ;-(

    jak jest w Nordea nie wiem, ciekawe czy jak sie obowiazkowa kk zastrzeze to
    czy automatycznie bank podwyzszy oprocentowanie kredytu lub cos w tym stylu?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2008-07-09 10:35:28
    Od: Filip <f...@N...gazeta.pl>

    krzysztofsf pisze:
> [...]
    >>> Pzdr.,
    >>

    > Zmuszaja do karty?
    > A mozna wybrac cobrandt z marketem Bomi - bo to ich jedyna
    > nieubezpieczona platnie karta?
    Z tego co wiem, to można wziąć tylko "aspiracje". Te dodatki (konto i
    karta) nie są obowiązkowe, ale obniżają marżę o 0,1% i się to opłacało.
    Karta musi być wydawana przez cały okres posiadania kredytu hipo.
    Filip

  • 6. Data: 2008-07-09 10:36:14
    Od: Filip <f...@N...gazeta.pl>

    RobertS pisze:

> [...]
    > czy automatycznie bank podwyzszy oprocentowanie kredytu lub cos w tym stylu?

    Z tej karty nie musisz korzystać, ale i tak naliczą opłatę roczną...
    Filip

  • 7. Data: 2008-07-09 11:21:16
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Z tej karty nie musisz korzystać, ale i tak naliczą opłatę roczną...
    > Filip

    od zastrzezonej kk banki nie naliczaja oplaty...ale skoro sie oplacalo to
    nie ma sprawy ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2008-07-09 18:27:01
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@p...pl> napisał w wiadomości

    > faktycznie w Multi (jestem klientem od lat) olali mnie w przypadku kr.
    > hipotecznego, 2% prowizji to byl jakis kosmos...

    To jeszcze nie tak zle :) w porownaniu do np 2,5% prowizji w takim jednym
    banku.

    Thomas