  • 11. Data: 2005-12-08 12:17:05
    Temat: Re: Czy przelew z PKOBP na Inteligo online?
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    H.wP. wrote:
    > Inteligo nie jest prowadzone przez PKO BP. Inteligo ma własnego
    > dyrektora i własny system działania, jedynie PKO BP ma więcej niż 50%
    > akcji Inteligo a to nie jest to samo. Inteligo ma dużą autonomię i
    > inny numer banku niż PKO BP.

    Paczpan, a w samym Inteligo tego nie wiedzą, bo na swojej stronie wywiesili
    takie coś:

    "Konto Inteligo prowadzone jest przez PKO Bank Polski"

    http://www.inteligo.pl/infosite/

    Może ich uświadomisz ;-) ?

    przyszłość/ Woody Allen

  • 12. Data: 2005-12-08 12:17:31
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "H.wP." <h...@h...com> napisał w wiadomości

    > Inteligo ma (...) inny numer banku niż PKO

    ales pojechal...;-)
    1020 to jaki bank według ciebie?
    i jaki jest numer Inteligo?

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 13. Data: 2005-12-08 12:20:34
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    S.T. wrote:

    > No to, to wiem nawet przez sen ;-)
    > takie przelewy chodzą też w soboty kiedy KIR śpi ;-)

    Nieprawdą jest jakoby :-)

    > Czyli gdy wpłacę w PKO gotówkę na swój rachunek Inteligo
    > to na wyciągu będę miał: "przelew z KASY PKOBP" ?;-)

    Będziesz miał "wpłata gotówkowa" co nie zmienia faktu, że tak naprawdę to
    będzie to przelew międzyoddziałowy z rachunku technicznego oddziału gdzie
    jest kasa na Twój rachunek w Inteligo.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 14. Data: 2005-12-08 13:29:20
    Od: "H.wP." <h...@h...com>

    10200003 PKO BP SA
    10205558 Inteligo

  • 15. Data: 2005-12-08 13:33:50
    Od: "H.wP." <h...@h...com>

    Jest własnością PKO BP SA ale jest prowadzone autonomicznie. Ma własnego
    dyrektora i jedynie w Radzie Nadzorczej PKO BP SA ma swoje do powiedzenia
    ale na codzień dyrektor rządzi a nie rada. Firma która jest subsidiary innej
    firmy to nie jest to samo co ta inna firma. W Polsce mamy Wedla
    przedstawiciela Coca Koli ale rządzą po swojemu, tak samu np zakłady Daewoo
    Polska mają taki system pracy jaki jest typowy dla Polski z brakiem tak
    dobrej kontroli jakości jaka jest w zakładach Daewoo w Korei.

  • 16. Data: 2005-12-08 13:34:36
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Thu, 8 Dec 2005 14:29:20 +0100, "H.wP."
    <h...@h...com> wrote:

    >10200003 PKO BP SA
    >10205558 Inteligo

    10201228,PKO BP II 0/PRUSZKOW
    10201231,PKO BP II O.WOLOMIN

    i jeszcze parę setek innych :)

    PG

  • 17. Data: 2005-12-08 13:47:33
    Od: "H.wP." <h...@h...com>

    Nawet jeśli Inteligo ma konto w PKO BP SA (bo jak sami piszą sami nie mają
    uprawnień do własnego konta) to to jest wciąż inny bank, zależny od PKO BP
    SA ale inny. Różnice są znane jedynie specjalistom w dziedzinie ekonomi i
    może też bankowości. Firma zależna jest w dużym stopniu autonomiczna a nie
    jest po prostu częścią tej firmy do której należy. W każdej chwili PKO BP SA
    może sprzedać swoje udziały w Inteligo i już kto inny będzie je kontrolował.
    Dla mnie najważniejsze jest to żeby awarie i inne działania banku nie
    spowodowały utraty stanu konta użytkowników.