  • 1. Data: 2005-12-07 21:00:34
    Temat: Czy przelew z PKOBP na Inteligo online?
    Od: Rex <w...@z...spamem>

    Witam!
    Mam pytanie, wpłacając gotówkę ("fizycznie" przy okienku)w PKOBP na
    rachunek w Inteligo (też PKOBP), czy ten przelew jest wykonywany online?

    Z góry dziękuję za odpowiedź
    Pozd
    Rex

  • 2. Data: 2005-12-07 21:03:21
    Temat: Re: Czy przelew z PKOBP na Inteligo online?
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Rex wrote:
    > Witam!
    > Mam pytanie, wpłacając gotówkę ("fizycznie" przy okienku)w PKOBP na
    > rachunek w Inteligo (też PKOBP), czy ten przelew jest wykonywany
    > online?

    Nie.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 3. Data: 2005-12-07 22:18:21
    Od: "__bs__" <o...@p...fm.pl>

    Mam pytanie, wpłacając gotówkę ("fizycznie" przy okienku)w PKOBP na
    > rachunek w Inteligo (też PKOBP), czy ten przelew jest wykonywany online?

    Nie, normalne sesje KIR (w Elixirze)

  • 4. Data: 2005-12-08 06:18:58
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "__bs__" <o...@p...fm.pl> napisał w wiadomości
    > Mam pytanie, wpłacając gotówkę ("fizycznie" przy okienku)w PKOBP na
    >
    > Nie,

    zgoda

    > normalne sesje KIR (w Elixirze)

    nieprawda jest jakoby przelewy miedzyoddzialowe w PKO BP zalatwiala dla tego
    banku KIR...;-)
    KIR jest od przelewow miedzybankowych.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 5. Data: 2005-12-08 09:24:33
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > zgoda

    > nieprawda jest jakoby przelewy miedzyoddzialowe w PKO BP zalatwiala dla tego

    Kurcze, chyba jeszcze śpię...
    Jaki KIR, jaki międzyoddziałowy i w ogóle jaki przelew???
    "_wpłacając _gotówkę_"fizycznie"_przy_okienku"

  • 6. Data: 2005-12-08 10:50:53
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "S.T." <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Kurcze, chyba jeszcze śpię...

    ja tam nie wiem, ale myslisz jakbys spal...;-)

    > Jaki KIR,

    nooo, ten co zawsze...
    ten co w tej sprawie NIE JEST zaangazowany

    > jaki międzyoddziałowy

    pomiedzy oddzialem w ktorym wplacasz a oddzialem Inteligo

    > i w ogóle jaki przelew???
    > "_wpłacając _gotówkę_"fizycznie"_przy_okienku"

    Nieprawda jest jakoby mozna bylo wplacic gotowke "przy okienku" do
    Inteligo - Inteligo nie ma okienek. Mozna wplacic DO KASY PKO BP ale na
    rachunek Inteligo. Potem oddzial PKO BP przyjmujacy wplate przekazuje ja do
    Inteligo.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 7. Data: 2005-12-08 10:53:04
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Thu, 8 Dec 2005 07:18:58 +0100, "Slawek Kos"
    <s...@p...gazeta.pl> wrote:

    >nieprawda jest jakoby przelewy miedzyoddzialowe w PKO BP zalatwiala dla tego
    >banku KIR...;-)
    >KIR jest od przelewow miedzybankowych.

    Ejże... Jestem prawie pewien, że na pośrednictwem KIRu banki mogą się
    rozliczać międzyoddziałowo... Nie mówię że tak jest w PKO BP, bo tego
    nie wiem.

    PG

  • 8. Data: 2005-12-08 10:57:01
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On 8 Dec 2005 10:24:33 +0100, "S.T." <n...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Kurcze, chyba jeszcze śpię...
    >Jaki KIR, jaki międzyoddziałowy i w ogóle jaki przelew???
    >"_wpłacając _gotówkę_"fizycznie"_przy_okienku"

    Chyba śpisz. Inteligo jest PROWADZONE przez PKO BP. Ale jest troche
    specyficzne, przyznasz. Nie jest takim zwykłym oddziałem. I nie ma
    fizycznych okienek Inteligo, są tylko wirtualne :)

    PG

  • 9. Data: 2005-12-08 12:07:36
    Od: "H.wP." <h...@h...com>

    Inteligo nie jest prowadzone przez PKO BP. Inteligo ma własnego dyrektora i
    własny system działania, jedynie PKO BP ma więcej niż 50% akcji Inteligo a
    to nie jest to samo. Inteligo ma dużą autonomię i inny numer banku niż PKO
    BP.

  • 10. Data: 2005-12-08 12:09:20
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > ja tam nie wiem, ale myslisz jakbys spal...;-)

    > nooo, ten co zawsze...
    > ten co w tej sprawie NIE JEST zaangazowany

    No to, to wiem nawet przez sen ;-)
    takie przelewy chodzą też w soboty kiedy KIR śpi ;-)

> [...]
    > rachunek Inteligo. Potem oddzial PKO BP przyjmujacy wplate przekazuje ja do

    Czyli gdy wpłacę w PKO gotówkę na swój rachunek Inteligo
    to na wyciągu będę miał: "przelew z KASY PKOBP" ?;-)