  • 321. Data: 2016-06-23 15:01:16
    Temat: Re: Czy kredyty walutowe są zgodne z prawem?
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> writes:

    > Racjnalna bo szczesliwie okres wzrostu franka przypadł po okresie
    > spłaty?

    Akurat nie, najpierw frank rósł, później dopiero spadał, i później znów
    rósł. Ludzie byli przyzwyczajeni do ciągłego wzrostu walut
    (w szczególności dolara).

    > Widze ze mylisz szczescie z racjonalnoscią...

    Jest jeszcze trzecia możliwość - rachunek prawdopodobieństwa.
    Banki używają rachunku prawdopodobieństwa, by "wyjść na swoje". Klienci
    też powinni.

    Swoją drogą, 30 lat to bardzo długi czas spłaty - to często nie jest
    wina kredytobiorców (po prostu małe zarobki taki wymuszają), ale jest
    coś nie tak, jeśli trzeba przez 30 lat odkładać duży kawałek pensji
    tylko po to, by mieć gdzie mieszkać.
    W każdym razie wiele osób spłaca takie kredyty dużo szybciej.
    W przypadku problemów jest wtedy duży margines bezpieczeństwa.
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 322. Data: 2016-06-23 20:00:22
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Krzysztof Halasa k...@p...waw.pl ...

    > Jest jeszcze trzecia możliwość - rachunek prawdopodobieństwa.
    > Banki używają rachunku prawdopodobieństwa, by "wyjść na swoje". Klienci
    > też powinni.

    Nie ma szans aby ocenić to lepiej niz bank. No chyba ze ma sie fure
    szczescia ale wtedy to moze lepiej w lotto :)

  • 323. Data: 2016-06-24 21:27:23
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2016-06-22 o 19:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

    > Poczekaj, czerpałem informacje z radia i internetu a teraz masz pretensje
    > do domu maklerskiego?

    Tak, i jeszcze do rządu, że mi nie pomaga.

  • 324. Data: 2016-06-26 13:22:44
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2016-06-15 o 13:12, z pisze:

    > Przestańcie już bić tą pianę.
    > Tu nie chodzi o wiarę, pazerność czy niewiedzę.
    > Tu chodzi o konkretne zapisy prawne polskiego prawa bankowego którym
    > zaprzeczały klauzule w umowach kredytowych.
    > Sądy teraz uznają je za nieważne i sprawa będzie rozwiązana.

    Poczekamy - zobaczymy, jakie będą wyroki sądów.
    Ciekawe moralnie jest to, że dopóki frank taniał, to nie było chętnych
    do kwestionowania zapisów umów.

    > Oby tylko nie przeforsowano żadnej ustawy akceptującej bezprawie bo
    > wtedy banki uratują dużo ze swoich nienależnych zysków.

    Fajnie, bo zgadzamy się, że nie jest potrzebna żadna nowa ustawa dla
    frankowiczy.

  • 325. Data: 2016-06-26 14:50:01
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-06-26 o 13:22, Poldek pisze:
    > Poczekamy - zobaczymy, jakie będą wyroki sądów.
    > Ciekawe moralnie jest to, że dopóki frank taniał, to nie było chętnych
    > do kwestionowania zapisów umów.

    Jestem pewny że gdyby fanki dramatycznie staniały to bankowi prawnicy
    kwestionowaliby umowy i domagaliby się rekompensaty od państwa za
    utracone zyski :-)
    A najgorsze jest to że taką pomoc dostaliby jak w banku.:-)
    Taki mamy system że jak się pomaga bankom to jest ok a jak ich klientom
    to BEEE.
    Nie powinno się pomagać ani jednym ani drugim i przestać sobie wycierać
    gębę sloganami o instytucjach zaufania czy dobrym wpływie bankowości dla
    gospodarki, społeczeństwa, państwa.
    To już tak nie działa i banki zasłużyły i wypracowały sobie złą opinie
    same bez hejtów i bluzgów. Same są sobie winne.

  • 326. Data: 2016-06-26 16:21:35
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 26 czerwca 2016 13:22:41 UTC+2 użytkownik Poldek napisał:

    > Poczekamy - zobaczymy, jakie będą wyroki sądów.
    > Ciekawe moralnie jest to, że dopóki frank taniał, to nie było chętnych
    > do kwestionowania zapisów umów.
    A to akurat nic dziwnego. Zwykła umowa dwustronna i dopóki obu stronom pasuje to jest
    ok i nic dziwnego że nikt nie protestuje. Jak jedna ze stron czuje że coś nie tak to
    przegląda umowę po raz kolejny i szuka "kruczków"

    > Fajnie, bo zgadzamy się, że nie jest potrzebna żadna nowa ustawa dla
    > frankowiczy.
    Sądy to powinny rozstrzygnąć i tyle.

  • 327. Data: 2016-06-27 15:58:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...

    >Jestem pewny że gdyby fanki dramatycznie staniały to bankowi prawnicy
    >kwestionowaliby umowy i domagaliby się rekompensaty od państwa za
    >utracone zyski :-)

    Watpie.
    Poza tym franki przeciez tanialy i to mozna by rzec - dramatycznie, i
    banki nic sie nie domagaly, tylko pozyczaly je dalej.

    Co najwyzej moglyby sie domagac jakiegos szerszego spojrzenia ze
    strony KNF, zeby sie nie okazalo, ze dobija je strata zlotowkowa.
    Ale jej tez nie mialy.

    >A najgorsze jest to że taką pomoc dostaliby jak w banku.:-)
    >Taki mamy system że jak się pomaga bankom to jest ok a jak ich
    >klientom to BEEE.

    Problem przeciez polega na tym, ze panstwo wcale nie chce pomoc
    klientom, tylko chce, aby to banki pomogly klientom :-)

> [...]
    >To już tak nie działa i banki zasłużyły i wypracowały sobie złą
    >opinie same bez hejtów i bluzgów. Same są sobie winne.

    Pomysl lepiej co bedzie, jak banki zbankrutuja, i zostaniesz bez
    pieniedzy, ale kredyt bedziesz musial splacac dalej :-)

    Bo BFG dla wszystkich klientow nie starczy :-)

    J.

  • 328. Data: 2018-01-27 00:00:15
    Od: i...@g...com

    Jestem przedstawicielem Iowa Luterańskiego Szpitala w Iowa City w USA. Doznałem, aby
    kierownictwo szpitala mogło reklamować w Internecie, jak pracujemy i że rozpoczęliśmy
    ponownie rok na zakup i sprzedaż ludzkich narządów, np. nerki, Jeśli jesteś
    zainteresowany tą ofertą, skontaktuj się z nami pod poniższym e-mailem:
    Zrekompensujemy naszym darczyńcom sporą ilość pieniędzy i jesteśmy specjalistami w
    zakresie narządów Chirurgia i jako dawczyni nie ma ryzyka w to.
    A to jest nasz e-mail:
    i...@g...com
    Możesz również zadzwonić lub skontaktować się z nami pod adresem whatsapp +1 929 281
    1248

  • 329. Data: 2018-01-27 11:59:37
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 27-01-18 o 00:00, i...@g...com pisze:
> [...]
    > jest nasz e-mail: i...@g...com Możesz również
    > zadzwonić lub skontaktować się z nami pod adresem whatsapp +1 929 281

    To spam pojawiający się w necie od co najmniej 2012 roku. Nawet takiego
    szpitala nie ma, a numer telefonu jest do Nowego Jorku. W dodatku jakiś
    idiota to przez Google tłumaczył wiele razy, bo istnieje wersja
    polskojęzyczna, gzie zamiast "whatsapp" jest "cosapp". Zastanawiam się,
    co za debil się od tak wielu lat tak bawi.

  • 330. Data: 2018-01-28 01:17:57
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    > To spam pojawiający się w necie od co najmniej 2012 roku.[...]
    > co za debil się od tak wielu lat tak bawi.

    Ano, bywają takie debile, które zamiast ignorować śmieci, wywlekają na
    wierzch zanieczyszczając środowisko. Na bezmózgów chyba nie ma rady. :/

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/