  • 11. Data: 2016-06-10 12:22:26
    Temat: Re: Czy kredyty walutowe są zgodne z prawem?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 10 czerwca 2016 11:54:18 UTC+2 użytkownik JaceK napisał:

    > A kto Ci powiedział, że kurs waluty nie może wzrosnąć?
    Bez znaczenia w kwestii ważności/nieważności umów
    >Jak kupisz walutę
    > w kantorze i kurs wzrośnie to też reklamujesz i przyłączasz się do pozwu
    > zbiorowego?
    Jeśli "umowa" z kantorem okazałaby się niezgodna z prawem to chyba oczywiste

  • 12. Data: 2016-06-10 12:25:08
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 10 czerwca 2016 11:56:19 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

    > Czy umowa kredytowa zawierała zapis na okoliczność wzrostu kursu franka?
    Jeśli okaże się że te umowy są nieważne to powyższe bez znaczenia

    > Niech szukają, tylko dlaczego robi to za wszystkich rząd, prezydent i
    > kto tam jeszcze.
    A to już pytanie nie do mnie

    tyle. Tak mi się wydaje

    > Masz rację. Wydaje Ci się.
    A jak jest wg Ciebie?
    Kupujesz samochód i umowa sprzedaży z jakiś względów okazuje się nieważna. Kupiłeś
    czy nie?
    Pytam bo nie wiem.

  • 13. Data: 2016-06-10 12:27:38
    Od: JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el>

    On 10.06.2016 12:12, z wrote:
    > A swoją drogą.
    > Nieźle sobie bankowcy nagrabili ;-)

    Jak na razie to nagrabili sobie ci, co podpisali umowę na kredyt we
    frankach trzymając kciuki, aby kurs nie wzrósł i ciesząc się z każdego
    wzmocnienia złotówki a teraz płacz i nagle stali się amebami umysłowymi
    "ale o co chodzi" gdy kurs franka wzrósł...

    A "bankowcy" mieli i mają się bardzo dobrze, i na razie nie zapowiada
    się, aby było inaczej.

  • 14. Data: 2016-06-10 12:34:02
    Od: JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el>

    On 10.06.2016 12:25, Kris wrote:
    > Kupujesz samochód i umowa sprzedaży z jakiś względów okazuje się nieważna.

    Z jakich względów?

    200x:

    - poproszę o kredyt we frankach.
    - rozumie pan zasady?
    - tak.
    - czy jest pan świadomy ryzyka kursowego?
    - tak
    - proszę tu podpisać.
    - dziękuję!

    200x, cześć druga, kurs franka spada.

    - zajebisty kredyt wziąłem, niska rata, jest świetnie, wezmę jeszcze jeden

    2016:

    - oszukali mnie, kurs franka wzrósł, podłączę się do pozwu

    :)

  • 15. Data: 2016-06-10 12:50:18
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 10 czerwca 2016 12:34:05 UTC+2 użytkownik JaceK napisał:

    > Z jakich względów?
    Co to ma za znaczenie?
    Np zgodnie z prawem ma być na kartkach koloru białego a zawarliście na żółtej
    Absurdalny przy=kład bo nie wdaję się w dyskusje czemu nie ważna. Jest prawo są sady
    i jeśli prawomocnie stwierdzą że nieważna to nieważna chyba
    > ciach
    Kazdy jakieś tam ryzyko podejmuje
    Banki zaryzykowały tworząc produkt i umowy do niego takie że teraz moze się okazać że
    sa nieważne.
    Teraz mogą byc za to ukarane.
    Przekraczając prędkość też ryzykujesz że mandacik Tobie wlepią
    8 lat nie wlepiali a nagle złapali i wlepili.
    A wiedziałeś ze przekraczanie prędkości jest "nielegalne" 200x ostrzegali;)

  • 16. Data: 2016-06-10 13:40:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JaceK" napisał w wiadomości grup
    astraweb.com...
    On 10.06.2016 12:25, Kris wrote:

    >Z jakich względów?

    A z jakichkolwiek - np kupiles od komornika, ktory sie pospieszyl, bo
    na drugi dzien sad uznal zazalenie i sprzedaz wstrzymal. Ale auto juz
    sprzedane.

    J.

  • 17. Data: 2016-06-10 14:18:19
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "z" <...@...pl> napisał w wiadomości
    > http://wp.tv/i,dziejesienazywo-czy-kredyty-walutowe-
    sa-zgodne-z-prawem-,mid,1941197,cid,2292655,klip.htm
    > http://tiny.pl/gr22g
    >
    > Dla zatwardziałych niedowiarków albo nie umiejących czytać ze zrozumieniem
    > teraz video :-)

    Ciekawe co będzie jak frank zacznie tanieć...

    --
    marfi

  • 18. Data: 2016-06-10 14:31:37
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 10 czerwca 2016 14:18:32 UTC+2 użytkownik marfi napisał:

    > Ciekawe co będzie jak frank zacznie tanieć...
    Musiałby zejść poniżej poziomów z 2008-2010 czyli poniżej 2-2,4zl
    A z racji tego ze gdyby się okazało ze umowy nieważne i odsetki od 2007/2010 do
    dzisiaj anulowane(oddają tylko tyle ile pożyczyli w pln) to i tak frankowiczom by się
    opłaciło

  • 19. Data: 2016-06-10 14:39:17
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-06-10 o 14:18, marfi pisze:
    > Ciekawe co będzie jak frank zacznie tanieć...

    Dalej umowy będą niezgodne z prawem. :-)

  • 20. Data: 2016-06-10 16:23:31
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2016-06-10 o 12:22, Kris pisze:

    > Bez znaczenia w kwestii ważności/nieważności umów

    Skoro wzrost kursu ma być podstawą do podważenia ważności umów?

    niezgodna bo?

    --
    Pete