    From: "dan (dj74)" <d...@j...remove.it.tlen.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Czy bankom w Polsce nie zależy na klientach?
    Date: Mon, 06 Jun 2005 14:42:45 +0000

    Witam,

    od kilku lat korzystam z kart kredytowych różnych banków, jednak takiej
    postawy jaka spotkała mnie ze strony Banku BPH nie uświadczyłem w
    przeszłości. Zawsze spłacam saldo karty w całości, tj. nie korzystam z
    kredytu na karcie.

    Niestety przytrafiło mi się zapomnieć zrobić przelew, i ... Bank BPH po
    tym jak nie otrzymał wpłaty minimalnej (śmieszne 40zł) zablokował mi kartę?

    Zadzwoniłem z pytaniem czy nie uważają, że lepszym rozwiązaniem byłoby
    wcześniej poinformować klienta o tym, że nie zapłacił?
    np. "Szanowny Kliencie, co się stało,... jak możemy pomóc?"

    a tu ciach i karta zablokowana, Bank BPH zachował się tak, jakby był
    jedynym bankiem w Polsce, który daje karty kredytowe.

    Dla mnie takie postępowanie jest niepojęte.

    Proszę o poradę: - szukam dobrego banku, w którym transakcje za zakupy
    dokonywane w USD, przeliczane byłyby bezpośrednio na PLN (dla obecnej
    karty mam takie oto przeliczanie: USD -> (+2%) EURO -> PLN - te 2% wcale
    nie są mi do szczęścia potrzebne)

    szukam też banku w którym szanuje się klienta.

    --
    pozdrawiam TPSA PAPA -> http://voip.pomocnik.com
    Daniel PRASA -> http://pomocnik.com/prasa

    ^#&#@!..7^ sig kernel panic: sig kernel says: sig full, no space left