  • 11. Data: 2005-06-06 14:51:58
    Temat: Re: Czy bankom w Polsce nie zależy na klientach?
    Od: "dan (dj74)" <d...@j...remove.it.tlen.pl>

    witek wrote:

    > zgodnie z procedurą

    zgadza się, tyle tylko, że przecież mogli zadzwonić i przypomnieć

    > ha ha ha

    czasy PRL dawno się skończyły, teraz oprócz promocji i zdobywania nowych
    klientów, warto dbać o dotychczasowych, bo przecież tak łatwo można
    zmienić bank, a inne tylko czekają

    > to najpierw musisz go założyć.

    serio?, nie ma takiego banku w Polsce? wszyskie tak traktują klientów?

    --
    pozdrawiam TPSA PAPA -> http://voip.pomocnik.com
    Daniel PRASA -> http://pomocnik.com/prasa

    ^#&#@!..7^ sig kernel panic: sig kernel says: sig full, no space left

  • 12. Data: 2005-06-06 15:00:00
    Od: "dan (dj74)" <d...@j...remove.it.tlen.pl>

    _ValteR_ wrote:
    > *dan (dj74)* wrote in <news:d81gld$j8d$1@nemesis.news.tpi.pl> :
    > poskarż się mamusi i swojemu posłowi...

    wszystko wcześniejsze rozumiem, ale tego nie, możesz przybliżyć?

  • 13. Data: 2005-06-06 15:02:37
    Od: "dan (dj74)" <d...@c...ma.konto.na.tlen.pl>

    wojtaszek wrote:
    > Poza drobnymi wpadkami polecam za niezły system obsługi klienta, a poza tym
    > w bankomatach mają wrzutnie :))

    przemyślę, w koncu byłbym powracającym klientem, miałem u nich kk ponad
    dwa lata temu przez 2 lata, byłem raczej zadowolony, ale skusiłem się na
    inną ofertę

    --
    pozdrawiam TPSA PAPA -> http://voip.pomocnik.com
    Daniel http://pomocnik.com/prasa

    ^#&#@!..7^ sig kernel panic: sig kernel says: sig full, no space left

  • 14. Data: 2005-06-06 15:03:47
    Od: "malkontent" <g...@o...pl>

    Użytkownik "dan (dj74)" <d...@j...remove.it.tlen.pl> napisał w wiadomości
    > od kilku lat korzystam z kart kredytowych różnych banków, jednak takiej
    > postawy jaka spotkała mnie ze strony Banku BPH nie uświadczyłem w
    > przeszłości. Zawsze spłacam saldo karty w całości, tj. nie korzystam z
    > kredytu na karcie.

    Czyli zwykły pasożyt albo lisek chytrusek. Nie ma zamiaru dać bankowi
    zarobić ani grosza.

    > Niestety przytrafiło mi się zapomnieć zrobić przelew, i ... Bank BPH po
    > tym jak nie otrzymał wpłaty minimalnej (śmieszne 40zł) zablokował mi
    > kartę?

    Pasożyt miał bank w dupie, bo wszystko działało po jego myśli. Pewnego dnia
    chytrusek zapomniał o zobowiązaniach, a bank sobie przypomniał.

    > Zadzwoniłem z pytaniem czy nie uważają, że lepszym rozwiązaniem byłoby
    > wcześniej poinformować klienta o tym, że nie zapłacił?
    > np. "Szanowny Kliencie, co się stało,... jak możemy pomóc?"

    Sz Klyjent wyznaje moralność Kalego: "Kali ukraść krowę - dobrze. Kalemu
    ukraść krowę - źle."

    Gdyby bank miał w swojej ofercie dzwonienie do nierzetelnych Klientów za 100
    złotych od każdej próby wykonania telefonu (obojętnie czy skutecznej, czy
    nie) - podobałoby się ? Oczywiście, ze to byłoby złodziejstwo ze strony
    banku. Bank to powinien rozdawać pieniądze każdemu, kto potrzebuje. Ten kto
    będzie mógł i chciał ten odda. Bank ma wywalić na bruk wszystkich
    pracowników, nie mając środków do działania.

    Bank ma być przyjazny do Klienta, Fiskus też. Banki są przyjazne Klientom,
    czyli tym co dają bankom zarobić. Klyjenci niech idą niszczyć konkurencję.

  • 15. Data: 2005-06-06 15:15:49
    Od: Poke <"poke1{usun to oraz cyfry 1 i 2 z adresu}"@konto2.pl>

    Dnia 2005-06-06 14:57:49, _ValteR_ napisał(a):

    > droga wolna - mozesz isz gdzie indziej.

    Łaskawca! Odczuwam tutaj zakompleksionego pracownika w/w banku.
    --
    Pozdrowienia/Greetings,
    Poke

    Kredyt Bank i PKO to parodie instytucji finansowych

  • 16. Data: 2005-06-06 16:36:05
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *dan (dj74)* wrote in <news:d81hln$nt7$2@nemesis.news.tpi.pl> :

    > wszystko wcześniejsze rozumiem, ale tego nie, możesz przybliżyć?

    skoro ten 'niedobry' bank cie szykanuje karając za niepłacenie w
    terminie to oni cie wysłuchają, poklepią, pogłaszczą...

    --
    Jeśli mówisz do boga - to jest modlitwa.
    Jeśli bóg mówi do Ciebie - to nazywa się schizofrenia paranoidalna.

  • 17. Data: 2005-06-06 16:45:16
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

> [...]
    >
    > Niestety przytrafiło mi się zapomnieć zrobić przelew, i ... Bank BPH po
    > tym jak nie otrzymał wpłaty minimalnej (śmieszne 40zł) zablokował mi

    Kwota mała do robienia wielkiego halo przez bank. Ale może ta (zapomniana)
    zaległość trwała (zbyt) długo??
    Bo nie wierzę ze po jedniodniowej zaległości karta zostala zablokowana.

    > Zadzwoniłem z pytaniem czy nie uważają, że lepszym rozwiązaniem byłoby
    > wcześniej poinformować klienta o tym, że nie zapłacił?
    > np. "Szanowny Kliencie, co się stało,... jak możemy pomóc?"

    A czy podawałeś Bankowi we wniosku numer telefonu? Ewentualnie jak podałeś
    to czy go nie zmieniłeś. Procedury windykacyjne w BPH przewidują kontakt
    telefoniczny w celu wyjaśnienia przyczyny zaległości.
    Nie podałeś telefonu lub go zmieniłeś - Twój błąd.

    > a tu ciach i karta zablokowana, Bank BPH zachował się tak, jakby był
    > jedynym bankiem w Polsce, który daje karty kredytowe.

    Odnieś się do moich powyzszych uwag i zweryfikujemy przyczyny takiego
    zachowania Banku.

    > Dla mnie takie postępowanie jest niepojęte.

    Już ktoś tu podawał magiczny odnośnik na stronie BPH, mianowicie:
    http://www.bph.pl/pl/klienci_indywidualni/kontakt

    > Proszę o poradę: - szukam dobrego banku, w którym transakcje za zakupy
    > dokonywane w USD, przeliczane byłyby bezpośrednio na PLN (dla obecnej
    > karty mam takie oto przeliczanie: USD -> (+2%) EURO -> PLN - te 2% wcale
    > nie są mi do szczęścia potrzebne)
    >
    > szukam też banku w którym szanuje się klienta.

    Nie ma ideałów, jednemu będzie dobrze tu innemu tam.

    Darek

  • 18. Data: 2005-06-06 16:46:18
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *Poke* wrote in <news:4tiyg54abq7d.z911g5qafmc$.dlg@40tude.net> :

    > Łaskawca! Odczuwam tutaj zakompleksionego pracownika w/w banku.

    Ja tutaj odczuwam żałosna próbę manipulacji z gatunku postawienie w
    sytuacji zagrożenia stereotypem.

    Następny proszę :>

  • 19. Data: 2005-06-06 17:07:11
    Od: Poke <"poke1{usun to oraz cyfry 1 i 2 z adresu}"@konto2.pl>

    Dnia 2005-06-06 18:46:18, _ValteR_ napisał(a):

    > Ja tutaj odczuwam żałosna próbę manipulacji z gatunku postawienie w
    > sytuacji zagrożenia stereotypem.

    Stereotypem? Wybacz ale klient ma chyba prawo wymagac aby traktowano go
    powaznie. Jak bank sie pomyli/zapomni to Ok, ale jak klient to pod
    sciane.

  • 20. Data: 2005-06-06 17:55:57
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *Poke* wrote in <news:bccxx2w3u8lq.19s2cyj3igp4.dlg@40tude.net> :

    > Stereotypem? Wybacz ale klient ma chyba prawo wymagac aby traktowano go
    > powaznie. Jak bank sie pomyli/zapomni to Ok, ale jak klient to pod
    > sciane.

    Wybacz ale bank ma chyba prawo wymagac zaplaty w terminie - jak kazdy.
    Nikt nie bedzie w takiej skali dzialalnosci zapewnial kazdemu uslugi
    spersonalizowanej.