  • 1. Data: 2003-02-28 11:53:05
    Temat: Czy Inteligo to dobry wybór ?
    Od: "mano-a" <m...@t...pl>

    Porownujac oferte konta osobistego inteligo wedlug mnie jest "najlepsze" :
    - duza siec bankomatow euronet i PKO
    to duzy plus inne banki np mBank tez ma euronet ale PKO bylby traktowany juz
    jako OBCY i obciazalby prowizją.
    - prowadzenie rachunku za darmo jesli saldo jest wieksze niz 100zl
    - jedyna oplata stala to 0,99zl na miesiac za uzywanie karty
    - szybkie przezlewy qucikmoney
    Jedyny zauwazalny przezemnie MINUS to to ze przelewy do obcych bankow sa
    platne 0,99zl inne banki (glownie porownywalem do Lukasa i mBanku) sa
    darmowe.

    Prosze o wasze opinie na temat Inteligo a jesli nie inteligo to co ?

    --

    .: mano-a :.
    mano-a(usun to)@tlen.pl

  • 2. Data: 2003-02-28 12:11:43
    Temat: Re: Czy Inteligo to dobry wybór ?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    mano-a wrote:
    > Jedyny zauwazalny przezemnie MINUS to to ze przelewy do obcych
    > bankow sa platne 0,99zl inne banki (glownie porownywalem do Lukasa
    > i mBanku) sa darmowe.

    No wlasnie. JEsli nie bedziesz czesto przelewal kasy - to jak
    najbardziej w innym przypadku powaznie bym sie zastanawial...

  • 3. Data: 2003-02-28 12:13:05
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "mano-a" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > - duza siec bankomatow euronet i PKO
    > to duzy plus inne banki np mBank tez ma euronet ale PKO bylby traktowany

    Pamietaj, ze to jest tylko promocja. Nie wiadomo kiedy sie skonczy, ale
    skoro w TOiP jest prowizja za wyplaty z Euronetu to moga "wprowadzic" te
    oplaty bez zadnego powiadomienia.

> [...]
    > darmowe.
    >
    > Prosze o wasze opinie na temat Inteligo a jesli nie inteligo to co ?

    IMHO mBank, ale to juz zalezy czy np. chcesz miec dobry serwis SMS.

    Poczytaj archiwum grupy.

    --

    Kazimierz
    b. zast. red. nacz. NN ( www.nnmag.net )

  • 4. Data: 2003-02-28 12:54:06
    Od: "Toomaas" <T...@p...internetdsl.pl>

> [...]
    > darmowe.
    >
    > Prosze o wasze opinie na temat Inteligo a jesli nie inteligo to co ?

    Może załóż sobie 2 konta. Ja mam inteligo (bankomaty) + netkonto w LG
    (darmowe przelewy i ich placówkę blisko uczelni). Całość kosztuje mnie 99gr.
    miesięcznie (karta z inteligo).
    Pozdrawiam
    Toomaas

  • 5. Data: 2003-02-28 13:26:07
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    begin --> Fri, 28 Feb 2003 12:53:05 +0100, w
    <b3nikb$qdo$1@news.onet.pl>, "mano-a" <m...@t...pl> napisał(-a):

    > Prosze o wasze opinie na temat Inteligo a jesli nie inteligo to co ?

    W Inteligo masz drogie przelewy, w mBanku najdroższą kartę... sam
    zdecyduj :) Ostatecznie może np. LG czy Integrum będzie lepszym
    wyborem... zależy do czego potrzebujesz konta.

  • 6. Data: 2003-02-28 13:43:49
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Radosław Popławski wrote:
    > W Inteligo masz drogie przelewy, w mBanku najdroższą kartę... sam
    > zdecyduj :) Ostatecznie może np. LG czy Integrum będzie lepszym
    > wyborem... zależy do czego potrzebujesz konta.

    Mowisz o karcie do eKonta za 0 zlotych? Istotnie jest bezcenna...

  • 7. Data: 2003-02-28 15:20:11
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Fri, 28 Feb 2003 14:43:49 +0100, w <b3np0o$d83$1@news.onet.pl>,
    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
    napisał(-a):

    > Mowisz o karcie do eKonta za 0 zlotych? Istotnie jest bezcenna...

    Nie. Do eMaxa. Do eKonta jest (jeszcze) free.

  • 8. Data: 2003-02-28 15:35:07
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Radosław Popławski wrote:
    > Nie. Do eMaxa. Do eKonta jest (jeszcze) free.

    No wiec co za problem? Nikt cie nie zmusza do jej brania, tak smao jak
    w Inteligo nie musisz brac pakiertu SMSowego...

  • 9. Data: 2003-02-28 15:55:28
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Fri, 28 Feb 2003 16:35:07 +0100, w <b3nvt7$mi$1@news.onet.pl>, "Michał
    'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał(-a):

    > No wiec co za problem? Nikt cie nie zmusza do jej brania, tak smao jak
    > w Inteligo nie musisz brac pakiertu SMSowego...

    To wtedy i tak zapłacę bankowi -- tylko że mniejszym w oprocentowaniu.

    Dlatego wybrałem złoty środek -- LG... Przynajmniej kursy Euro na
    poziomie.

  • 10. Data: 2003-02-28 16:21:48
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Radosław Popławski wrote:
    > Dlatego wybrałem złoty środek -- LG... Przynajmniej kursy Euro na
    > poziomie.

    Do czasu. Masz gwarancje, ze po wchlonieciu LG przez Nordee zachowasz
    te warunki?