  • 11. Data: 2003-02-28 17:00:31
    Temat: Re: Czy Inteligo to dobry wybór ?
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Fri, 28 Feb 2003 17:21:48 +0100, w <b3o28e$5sj$1@news.onet.pl>,
    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
    napisał(-a):

    > Do czasu. Masz gwarancje, ze po wchlonieciu LG przez Nordee zachowasz
    > te warunki?

    Nie mam. Ale na razie stabilność cen (więc i moje zaufanie) są dużo
    większe niż do mBanku. I mam oddział do wpłacania gotówki.

  • 12. Data: 2003-02-28 20:19:56
    Od: m...@p...onet.pl

    > Nie mam. Ale na razie stabilność cen (więc i moje zaufanie) są dużo
    > większe niż do mBanku. I mam oddział do wpłacania gotówki.

    Ja bym wybrał 2 konta. Jeżeli chcesz wiedzieć więcej o Inteligo przeczytaj
    stronkę www.marcib.republika.pl

  • 13. Data: 2003-02-28 22:26:34
    Od: "bar" <b...@p...onet.pl>

    > Ja bym wybrał 2 konta. Jeżeli chcesz wiedzieć więcej o Inteligo przeczytaj
    > stronkę www.marcib.republika.pl

    Moglbys troche uaktualnic WWW, konto nie prowadzi juz Bankgesellschaft (od
    listopada bodajze):
    "Najpopularniejsze konto w bankowości internetowej "Inteligo" prowadzone
    przez Bankgesellschaft (POLSKA) S.A rozpoczęło promocję pt. DLA MOICH
    PRZYJACIÓŁ jest to kotynuacja "Kręgu przyjaciół" "

    pzd,
    bar