  • 1. Data: 2003-02-28 12:13:46
    Temat: LG - zlecenia stałe - co to jest?
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Pole "Częstotliwość" -- można wybrać dla Cyklu Dziennego wartości
    1,7,14,28, dla Miesięcznego od 1 do 12.

    Za cholerę nie mogę zrozumieć tej logiki... może ktoś poratuje?

  • 2. Data: 2003-02-28 12:21:10
    Temat: Re: LG - zlecenia stałe - co to jest?
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    > Pole "Częstotliwość" -- można wybrać dla Cyklu Dziennego wartości
    > 1,7,14,28, dla Miesięcznego od 1 do 12.

    Dla cyklu dziennego 1,7,14,28 oznacza co ile dni ma bycwykonywane zlecenie,
    a dla miesiecznego 1,2,3...,12 oznacza co ile miesiecy.

    --

    Kazimierz
    b. zast. red. nacz. NN ( www.nnmag.net )

  • 3. Data: 2003-02-28 13:23:16
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Fri, 28 Feb 2003 13:26:08 -0000, w <b3nkel$1pp$1@news.onet.pl>,
    "kriskel" <k...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Użytkownik "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    > Pole "Częstotliwość" -- można wybrać dla Cyklu Dziennego wartości
    > 1,7,14,28, dla Miesięcznego od 1 do 12.

    Thx Kazimierz i kriskel za wyjaśnienie.

    > Co jest niejasne?

    A naprawdę uważasz, że jest to logiczne i nie można było zrobić
    lepiej? Gdzie tu cykl dzienny, jak przelew wykonuje się co 7,14,28
    dni??

    Nawiasem LG to chyba jedyny bank, w ktorym mozna zlecic codzienne przelewy. :)

  • 4. Data: 2003-02-28 13:26:08
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    Pole "Częstotliwość" -- można wybrać dla Cyklu Dziennego wartości
    1,7,14,28, dla Miesięcznego od 1 do 12.

    Dzienny:
    1 - codziennie
    7 - co tydzień
    14 - co dwa tygodnie
    28 - co cztery tygodnie

    Miesięczny:
    1 - co miesiąc
    2 - co dwa miesiące
    3 - co trzy miesiące
    4 - co cztery miesiące
    5 - co pięć miesięcy
    6 - co sześć miesięcy
    7 - co siedem miesięcy
    8 - co osiem miesięcy
    9 - co dziewięć miesięcy
    10 - co dziesięć miesięcy
    11 - co jedenaście miesięcy
    12 - co dwanaście miesięcy

    Co jest niejasne?

  • 5. Data: 2003-02-28 14:37:38
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> wrote in message
    Pole "Częstotliwość" -- można wybrać dla Cyklu Dziennego wartości
    1,7,14,28, dla Miesięcznego od 1 do 12.

    Za cholerę nie mogę zrozumieć tej logiki... może ktoś poratuje?
    ===

    Radek, to na pewno Ty??? :-)))

    K. Kowalski

  • 6. Data: 2003-02-28 15:20:30
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    begin --> Fri, 28 Feb 2003 15:37:38 +0100, w
    <b3nsac$dn7$1@news.polbox.pl>, "Krzysztof Kowalski"
    <kowalski@___nospam___bankier.pl> napisał(-a):

    > Radek, to na pewno Ty??? :-)))

    A któż by inny :P.

  • 7. Data: 2003-02-28 16:14:33
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    > Radek, to na pewno Ty??? :-)))

    A któż by inny :P.
    ===

    No nieeee - załamałeś mnie tym pytaniem ;-PPP

    K. Kowalski

  • 8. Data: 2003-02-28 17:01:11
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Fri, 28 Feb 2003 17:14:33 +0100, w <b3o202$mjk$1@news.polbox.pl>,
> [...]

    > A któż by inny :P.
    > ===
    >
    > No nieeee - załamałeś mnie tym pytaniem ;-PPP

    A dla Ciebie jest oczywiste, że "częstotliwość dzienna" może oznaczać
    28-dniową? Załamałeś mnie :P.

  • 9. Data: 2003-02-28 17:30:06
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    A dla Ciebie jest oczywiste, że "częstotliwość dzienna" może oznaczać
    28-dniową? Załamałeś mnie :P.
    ===
    Jak byś na to od razu spojrzał po koreańsku... ;-)))

    K. Kowalski

  • 10. Data: 2003-02-28 22:21:22
    Od: BAH <b...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 28 Feb 2003 18:01:11 +0100, Radosław Popławski
    <r...@a...net.pl> napisał(a):

    >A dla Ciebie jest oczywiste, że "częstotliwość dzienna" może oznaczać
    >28-dniową? Załamałeś mnie :P.

    Płatne gdy pełnia ;-)) (patrzysz w niebo i wiesz, że trzeba płacić).

    Skoro "miesięczna" może oznaczać 7-mio miesięczną
    to słowo "oczywiste" jest na miejscu. ;-)

    BAH