  • 1. Data: 2003-02-28 10:55:53
    Temat: BRE - strata 380 mln w 2002
    Od: t...@p...onet.pl

    BRE odnotował w 2002 roku stratę w wysokości 380 mln:

    http://www1.gazeta.pl/gospodarka/1,37397,1349422.htm

    PS. Myślałem, że nikt nie przebije KB. A jednak. A co z mBankiem (wchodzi w
    skład BRE). Czy też odnotowali straty. Jeżeli tak to jakie? Kto wie?

    Tensor1.

  • 2. Data: 2003-02-28 11:13:28
    Temat: Re: BRE - strata 380 mln w 2002
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    http://www.brebank.com.pl/centrumprasowe/;jsessionid
    =O041HR1UXQQ3BQFIA
    FOCF3Q?eId=33351&_requestid=8651

  • 3. Data: 2003-02-28 11:20:23
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > PS. Myślałem, że nikt nie przebije KB.

    Nie przebił ;P

    > A co z mBankiem (wchodzi w
    > skład BRE). Czy też odnotowali straty. Jeżeli tak to jakie? Kto wie?

    SL w wywiadzie mowił, ze koszty zwiazane z detalem (mB+MB) to okolo 25% straty
    banku za ub.r., a zatem ok. 50 mln zl.
    AMRA popraw mnie jak źle pamietam ;)

  • 4. Data: 2003-02-28 11:21:32
    Od: t...@p...onet.pl

    > http://www.brebank.com.pl/centrumprasowe/;jsessionid
    =O041HR1UXQQ3BQFIA
    > FOCF3Q?eId=33351&_requestid=8651

    Niestety wyników mBanku ani Multi tam nie widzę. Tensor1

  • 5. Data: 2003-02-28 11:21:38
    Od: "Merlin" <m...@o...pl>

    http://www.brebank.com.pl/centrumprasowe/;jsessionid
    =O041HR1UXQQ3BQFIA
    > FOCF3Q?eId=33351&_requestid=8651

    może teraz lepiej :
    http://www.brebank.com.pl/centrumprasowe/?eId=33351&
    _requestid=8651

    Pzdr.
    Merlin

  • 6. Data: 2003-02-28 11:29:57
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:
    > BRE odnotował w 2002 roku stratę w wysokości 380 mln:
    >
    > http://www1.gazeta.pl/gospodarka/1,37397,1349422.htm
    >
    > PS. Myślałem, że nikt nie przebije KB.

    A przebil?

    > A jednak. A co z mBankiem (wchodzi w
    > skład BRE). Czy też odnotowali straty. Jeżeli tak to jakie? Kto wie?

    mBank OCZYWISCIE ma strate, zgodnie z planem. Od poczatku ja mial, jak kazde
    przedsiewziecie w fazie uruchamiania. Juz dawno mowili, ze dodatki wynik
    bedzie mozliwy dopiero w 2003 lub 2004r.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 7. Data: 2003-02-28 11:32:13
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Witek wrote:
    > SL w wywiadzie mowił, ze koszty zwiazane z detalem (mB+MB) to okolo
    > 25% straty banku za ub.r., a zatem ok. 50 mln zl.
    > AMRA popraw mnie jak źle pamietam ;)

    Sciemnial ;) Jakos w koncu musial...

  • 8. Data: 2003-02-28 11:35:10
    Od: t...@p...onet.pl

    > SL w wywiadzie mowił, ze koszty zwiazane z detalem (mB+MB) to okolo 25% straty
    > banku za ub.r., a zatem ok. 50 mln zl.
    > AMRA popraw mnie jak źle pamietam ;)

    > Nie przebił ;P

    PRZEBIŁ. Straty KB za 2002 rok są rzędu ("tylko") 330 mln. Nie zaprzeczaj - to
    są oficjalne dane, podane do publicznej wiadomości. W tych 330 mln są
    oczywiście straty związane z obsługą klienta detalicznego jak i korporacyjnego.
    A jak to sie dzieli to nie podali.

  • 9. Data: 2003-02-28 11:45:27
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

> [...]
    > W tych 330 mln są oczywiście straty związane z obsługą klienta
    > detalicznego jak i korporacyjnego. A jak to sie dzieli to nie

    To moze porownamy do wielkosci banku i jego poprzednich wynikow? ;)

  • 10. Data: 2003-02-28 12:06:07
    Od: t...@p...onet.pl

    > To moze porownamy do wielkosci banku i jego poprzednich wynikow? ;)

    Proszę bardzo:
    2001: KB zysk 73 mln, BRE zysk 336 mln
    2002: KB strata 330 mln, BRE strata 380 mln

    SUMA bilansowa: KB 24,6 mld BRE 23,7 mld

    Inne dane patrz np:
    http://www.rzeczpospolita.pl/teksty/wydanie_021115/e
    konomia_a_18-1.F.gif
    Tensor1.
    PS. Jednym z parametrów mierzących wielkość banku jest suma bilansowa.