    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy 10 listopada dziala KIR (elixir)?
    Date: Sun, 09 Nov 2014 15:52:02 +0100

    W dniu 2014-11-09 14:44, Zenek pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Zadane pytanie brzmiało: Czy jutro, 10 listopada dziala KIR (elixir)?
    >
    > Twoja ocena działania elixir to już inn sprawa.

    Nie oceniałem działania elixiru, tylko Twoją odpowiedź, która cechuje
    się dyletanctwem. Nie jest bowiem prawdą, że "jest oczywistym" że jutro
    elixir pracuje normalnie, ponieważ istniały przypadki, kiedy elixir nie
    działał normalnie w "normalny dzień tygodnia", na przykład w wigilię lub
    sylwestra.

    --
    Liwiusz