  • 21. Data: 2002-05-07 19:13:53
    Temat: Re: Czesciowa platosc karta i gotowka
    Od: Jarosław Lech <j...@a...net.pl>

    Użytkownik "666" <S...@p...com> napisał w wiadomości
    news:ab89up$861$1@news.tpi.pl...
    Przekwitające kasjerki potarfią wymyśleć inne kwiatki: w sklepie
    "Saysonic" (dość duży dealer HiFi/video, nazywają się sami nawet
    japoński dom audio) przy Bonifraterskiej w Warszawie nie mogłem zapłacić
    kartą z moim nazwiskiem i wziąć faktury na nazwisko dziewczyny.
    Nie, bo nie.
    Dzek

    ============

    Chcesz się licytować? :-)
    Przy okazji reklamacji towaru zakupionego w tym samum Realu zwrot
    ceny towaru musiał nastąpić na dokładnie tą samą kartę płatniczą.
    Nieważne, że obydwie karty, którymi mogliśmy się posługiwać, przypięte
    były do tego samego rachunku (karty głównej). Gdybym obsługującej mnie
    dziewczynie oświadczył, że karta nie istnieje, to pewnie mimo skuecznej
    reklamacji towaru nie odzyskałbym zwrotu jego ceny.

    --
    Lejak
    j...@p...onet.pl