  • 1. Data: 2002-05-01 14:35:01
    Temat: mBank - emax lokata - nabijanie klientów "w butelkę"
    Od: <k...@p...onet.pl>

    Witajcie!
    W listopadzie zalozylem sobie e-max lokatę, aby uniknąć podatku od
    oszczędności.
    Rzeczą, która zachęciła mnie do założenia lokaty w m-banku był zapis na
    stronach internetowych m-banku - cytuję: "wszystkim klientom, którzy otwzorzyli
    e-max lokatę gwarantujemy niezmienność oprocentowania do grudnia 2002r (11,6%)."
    Dziś logując się w serwisie, zaskakuje mnie informacja, że moje pieniądze będą
    przyrastać tylko 8,85% w skali roku.
    Czyżby m-bank zaczynał oszukiwać i drwić sobie z nas ??
    Mam zrzut ekranowy tamtej stronki z powyzszą informacją. Zastanawiam się, co z
    tym zrobić: nagłośnić całą sprawę w mediach?
    A może Wy internauci doradzicie mi, jak postąpić???

    3majcie się!

    -Kszyho

  • 2. Data: 2002-05-01 14:39:43
    Od: "Bartek Szymkowiak" <b...@p...onet.pl>

    > Mam zrzut ekranowy tamtej stronki z powyzszą informacją. Zastanawiam się,
    co z
    > tym zrobić: nagłośnić całą sprawę w mediach?

    Sprawdz ten zrzut jeszcze raz, bo z tego, co pamietam, ze obiecywali
    utrzymac takie oprocentowanie do konca lutego'02.

    > A może Wy internauci doradzicie mi, jak postąpić???

    Chybva nic, jezeli tak bylo na prawde, to pewnie byla to literowka

  • 3. Data: 2002-05-01 14:41:56
    Temat: Re: mBank - emax lokata - nabijanie klientów
    Od: qwerty <q...@s...pl>

    Z tego co pamiętam to mbank gwarantował niezmienność oprocentowania do końca
    lutego 2002, a nie do grudnia.

    qwerty

  • 4. Data: 2002-05-01 14:47:10
    Od: "Bogdan" <b...@h...pl>

    > Mam zrzut ekranowy tamtej stronki z powyzszą informacją. Zastanawiam się,
    co z
    > tym zrobić: nagłośnić całą sprawę w mediach?
    > A może Wy internauci doradzicie mi, jak postąpić???

    Jak już napisał ktoś wcześniej, była mowa o lutym 2002.
    Jeżeli masz taki zrzut, to jestem go bardzo ciekaw- możesz wrzucić go gdzieś
    do sieci i dać link na grupę?

    Bogdan

  • 5. Data: 2002-05-01 15:35:20
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

    [...]
> [...]
    otwzorzyli
    > e-max lokatę gwarantujemy niezmienność oprocentowania do grudnia 2002r

    Jesli rzeczywiscie masz taki 'zrzut' i dobrze on wyglada to moze
    proponowalbym poszukac zatrudnienia jako grafik komputerowy. :))
    Marek

  • 6. Data: 2002-05-01 16:42:48
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    In article <aap1vr$g8i$1@info.cyf-kr.edu.pl>, MarekZ wrote:
> [...]
    >
    > Jesli rzeczywiscie masz taki 'zrzut' i dobrze on wyglada to moze
    > proponowalbym poszukac zatrudnienia jako grafik komputerowy. :))

    Po co? Wystarczy zakupic sobie zrzutnik i juz po klopocie!
    Mozna zrzucac na sciane czy sufit i czytac :)

  • 7. Data: 2002-05-02 10:29:44
    Od: "Wanias" <w...@U...tlen.pl>

    <k...@p...onet.pl> wrote in message
    > Mam zrzut ekranowy tamtej stronki z powyzszą informacją.

    Prześlij go na priva, jeszcze dziś podam link. Wytnij antyspam w adresie.

    --
    Pozdrawiam,
    Wanias

  • 8. Data: 2002-05-02 17:17:55
    Od: j...@p...onet.pl (J.F.)

    On 1 May 2002 16:35:01 +0200, <k...@p...onet.pl>
> [...]
    >Mam zrzut ekranowy tamtej stronki z powyzszą informacją. Zastanawiam się, co z
    >tym zrobić: nagłośnić całą sprawę w mediach?

    Naglosnic to moze tak, ale czy aby na pewno wszystko przeczytales ?
    Mam strone z 12 listopada, o emax lokacie pisze:
    -oprocentowanie zmienne, nie mniejsze niz oprocentowanie rachunku
    eMAX.

    Mam wrazenie ze to co piszesz widzialem w jakims innym terminie, i
    chyba nie az do grudnia - do 30 listopada to mbank raczej nie musial
    sciagac klientow. Moze to byl grudzien 2001 ?
    Ewentualnie - stare lokaty zawarte w okresie obowiazywania danego
    regulaminu sa oprocentowane tak jak wtedy regulamin pisal, teraz na
    stronach www podaje sie oprocentowanie dla nowych lokat.

    J.

  • 9. Data: 2002-05-03 17:46:59
    Od: <l...@p...onet.pl>

    Co z tym linkiem do zrzutu bo sam mam kilka lokat i mnie to mocno
    zainteresowało, ale dobrze pamietam jak na stronie pisali o niezmiennosci do
    końca lutego a nie grudnia.
    Jeśli koleś nie kłamałeś to prześlij mi ten obrazek a dam ci 100 zł gdy to
    okaże się prawdą.
    Czołem delfinki i rekiny.