  • 1. Data: 2002-05-01 18:02:13
    Temat: Inteligo i cookies
    Od: Piotr <p...@w...pl>

    Czy ktoś może pomóc w zmuszeniu IE6.0 do współpracy z Inteligo.
    Ustawiłem prywatność wedle wymagań banku i figa z makiem. Mbank się
    loguje a Inteligo nie. W kółko czytam jedynie pouczenia co mam zrobić.
    Ręce opadają.
    Piotr

  • 2. Data: 2002-05-02 08:09:00
    Temat: Re: Inteligo i cookies
    Od: "krab" <k...@h...pl_______>

    Użytkownik "Piotr" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktoś może pomóc w zmuszeniu IE6.0 do współpracy z Inteligo.
    > Ustawiłem prywatność wedle wymagań banku i figa z makiem. Mbank się
    > loguje a Inteligo nie. W kółko czytam jedynie pouczenia co mam zrobić.

    zapewne nie jest winna przegladarka - ale jakies cus w winie
    Radze zainstalowac windowsa od zera, ja nie dawalem rady z ich acrobatem - a
    po instalacji od zera poszlo

  • 3. Data: 2002-05-02 08:14:42
    Od: "siepacz" <o...@p...onet.pl>

    .

    > zapewne nie jest winna przegladarka - ale jakies cus w winie
    > Radze zainstalowac windowsa od zera, ja nie dawalem rady z ich acrobatem -
    > po instalacji od zera poszlo

    ja mam win 2000 i kicha, instalowałem wina od zera i dalej kicha. Mam też
    równolegle wina 98 i tam nie ma problemu

    pozdrav
    siepacz

  • 4. Data: 2002-05-02 10:29:00
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

> [...]
    > Ustawiłem prywatność wedle wymagań banku i figa z makiem. Mbank się
    > loguje a Inteligo nie. W kółko czytam jedynie pouczenia co mam zrobić.

    Ciekawe jak to zrobiłeś? Na stronach Inteligo instrukacja do IE konczy
    sie na wersji 5.5 :-(.
    Co ciekawe - za pierwszym razem miałem problem, potem nic nie zrobiłem,
    tylko odswierzyłem stronę i poszło.

    BaLab

  • 5. Data: 2002-05-02 17:54:52
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

> [...]
    > Ustawiłem prywatność wedle wymagań banku i figa z makiem. Mbank się
    > loguje a Inteligo nie. W kółko czytam jedynie pouczenia co mam zrobić.

    Ja niestety nie mam z tym najmniejszych problemow (IE6.0+w2k). Instalowales
    moze cumulative patcha do IE6.0 ? Marna szansa, zeby to cos pomoglo, ale
    jesli nie instalowales to nic nie szkodzi sprobowac. Zajmuje to 2.41 MB i
    nazywa sie q319182.exe. Jak nie znajdziesz w sieci, moge Ci wyslac.

    Marek

  • 6. Data: 2002-05-03 23:08:17
    Od: "Szymon" <s...@w...pl>

    Witam,

    > Radze zainstalowac windowsa od zera, ja nie dawalem rady z ich acrobatem -
    > po instalacji od zera poszlo

    Typowe, bezsensowne podejscie - jak nie dziala to format i install od nowa.

    Pozdrawiam,

    P.S. 1) Nie uzywam Inteligo. 2) Nie uzywam IE6.

    --
    SzYmOn

  • 7. Data: 2002-05-04 14:11:53
    Od: <z...@p...onet.pl>

    Hej!
    W sumie to problem infolinii intelligo.
    Mam Win 2000 + IE6 + Intelligo i tez nie chcialo sie logowac. Problemem byl
    brak szyfrowania 128 bitowego, ktory ustapil po instalacji high-encryption
    packa (o ile nie pomyliłem nazwy) ze strony MS.
    Lech

  • 8. Data: 2002-05-04 14:14:24
    Od: "+Bundy+" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > Ustawiłem prywatność wedle wymagań banku i figa z makiem. Mbank się
    > loguje a Inteligo nie. W kółko czytam jedynie pouczenia co mam zrobić.

    Witam
    Mam ten sam problem. Tyle ze uzywam w2k i ie5.0.
    Z mBankiem dziala bez problemu a z Inteligo nie chce :(
    Zeby bylo smieszniej to po pouczeniu, ze moja przegladarka nie obsluguje
    cookies
    na moim dysku zapisuja sie 2 "ciasteczka".
    --
    pozdro...
    +Bundy+

  • 9. Data: 2002-05-04 18:36:51
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    "+Bundy+" <a...@p...onet.pl> wrote in message

    > Zeby bylo smieszniej to po pouczeniu, ze moja przegladarka nie obsluguje
    > cookies
    > na moim dysku zapisuja sie 2 "ciasteczka".

    To jest tzw złośliwość rzeczy martwych, w tym przypadku - strony Inteligo.
    Ubzdurała sobie, że cie nie wpuści. A jak raz nie wpuści, to już nigdy
    (patrz: honor rzeczy martwych). Na wszelki wypadek zapisała w ciasteczku,
    żeby o tym nie zapomnieć! Jedynym wyjściem z sytuacji wydaje się więc
    zmienienie treści ciastka, nie zawsze jest to jednak skuteczne, bo strona
    Inteligo jest na tyle inteligentna, że może sobie o tobie przypomnieć... i
    znowu zapisać cookie...

    ;-)))))

    ------
    "Z lekką nutką dekadencji"