  • 1. Data: 2002-05-01 13:02:00
    Temat: Data ważności karty
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    Jeśli na karcie jest napisane, że jest ważna np. do 05/02 to oznacza to,
    że jest ważna do 30.04 czy 31.05?

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

  • 2. Data: 2002-05-01 13:07:24
    Temat: Re: Data ważności karty
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Radek B" <r...@f...inv.pl> napisał w wiadomości
    > Jeśli na karcie jest napisane, że jest ważna np. do 05/02 to oznacza to,
    > że jest ważna do 30.04 czy 31.05?

    Do ostatniego dnia miesiaca uwidocznionego na karcie, czyli w tym przypadku
    31/05/02

    Maciej

    --
    FAQ news://pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl

  • 3. Data: 2002-05-01 18:38:02
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "MK"

    > Do ostatniego dnia miesiaca uwidocznionego na karcie, czyli w tym przypadku
    > 31/05/02

    no chyba, ze jest to karta citi ;-)))
    citi twierdzilo niedawno ze jak na karcie jest 05/02 do wazna do polowy maja -
    tak bylo chyba z wymiana kart po handlobanku

    Wczoraj 30 kwietnia placilem VC BIG-BG wazna do 04/02 - jak przyjdzie obciazenie
    na rachunek to juz z niewaznej karty ;-))
    *** blad ***

  • 4. Data: 2002-05-01 19:00:55
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > no chyba, ze jest to karta citi ;-)))
    > citi twierdzilo niedawno ze jak na karcie jest 05/02 do wazna do polowy
    maja -
    > tak bylo chyba z wymiana kart po handlobanku

    Bzdura. Nie bylo tak. To ze tak mowili to inna sprawa... oni juz tak maja
    ;-))
    pzd

  • 5. Data: 2002-05-03 11:05:29
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Witek" <w...@p...onet.pl> writes:
    > maja -
    >
    > Bzdura. Nie bylo tak. To ze tak mowili to inna sprawa... oni juz tak maja

    Tak bylo. Tyle ze to nie wynikalo chyba z samej karty, a z faktu, ze
    blokowali stara w momencie zrobienia nowej (ktora naturalnie trzymali
    w biurku 2 miesiace i nastepnie wysylali).
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 6. Data: 2002-05-04 11:07:10
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Witek"

    > maja -

    > Bzdura. Nie bylo tak. To ze tak mowili to inna sprawa... oni juz tak maja

    tak myslalem ze jest to citiprawda, wiec zastrzeglem sie od razu,
    ze tylko tak twierdzili ;-)
    *** blad ***

  • 7. Data: 2002-05-06 13:36:27
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    begin --> Wed, 01 May 2002 15:02:00 +0200, w
    <a...@r...thg>, Radek B <r...@f...inv.pl> napisał(-a):

    > Jeśli na karcie jest napisane, że jest ważna np. do 05/02 to oznacza to,
    > że jest ważna do 30.04 czy 31.05?

    To drugie.

  • 8. Data: 2002-05-07 08:07:17
    Temat: Re: Data waznosci karty
    Od: "witek" <w...@p...onet.fi>

    maja

    > Tak bylo. Tyle ze to nie wynikalo chyba z samej karty, a z faktu, ze
    > blokowali stara w momencie zrobienia nowej (ktora naturalnie trzymali
    > w biurku 2 miesiace i nastepnie wysylali).

    Ja mialem MC Handlo i dzialala normalnie do konca waznosci karty :-))
    Maestro przyslali chyba 1,5 miesiaca przed zakonczeniem waznosci, ale ja to
    olalem i uzywalem MC. Pozniej normalnie aktywowalem Maestro.
    Moze bylem wyjatkiem :-))
    pzd