  • 11. Data: 2019-08-22 18:20:23
    Temat: Re: Czeki BLIK
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 20 sierpnia 2019 14:21:10 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Przecież nic innego nie proponowałem;)

    Więc napisałem, bo nadal nie pobrali.
    Bardzo jestem ciekawy rezultatu ;>

  • 12. Data: 2019-09-19 16:20:23
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu czwartek, 22 sierpnia 2019 18:20:25 UTC+2 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:

    > Więc napisałem, bo nadal nie pobrali.
    > Bardzo jestem ciekawy rezultatu ;>

    Dostałem odpowiedź na drugą iterację reklamacji.
    Pierwsza oczywiście nie na temat - że jak wypłacam blikiem, to jest za darmo (pod
    warunkami) - więc tak jak jeszcze przy "konwersacji" odpisałem, że wypłacałem
    czekiem, a to wg cennika nie jest za darmo (bezwarunkowo).

    Dzisiaj napisali coś jeszcze ciekawszego - że podobno wg regulaminu traktują wypłaty
    czekiem tak jak wypłaty kodem. Wg mnie nic takiego w podanym paragrafie regulaminu
    nie jest napisane - wyraźnie są rozróżnione wypłaty kodem i czekiem - i tak samo
    wyraźnie są rozróżnione w cenniku.

    Ciekawe, co na to odpowiedzą. Biedni, tak ich ci klienci niewdzięczni trollują...
    Chociaż jeszcze fajnie trolluje się mBąka, bo co to za frajda trollować niedojdę, a
    mBąk potrafi się odwinąć i zaskoczyć ;>