eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCos sie dzieje w MultiCos sie dzieje w Multi
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "AMRA" <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Cos sie dzieje w Multi
    Date: Wed, 3 Apr 2002 14:40:26 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 62
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179017154.chello.pl
    Message-ID: <a8et6s$ogp$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello062179017154.chello.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1017837596 25113 62.179.17.154 (3 Apr 2002 12:39:56 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 3 Apr 2002 12:39:56 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:173881
    [ ukryj nagłówki ]

    czy raczej z oferta Multi

    DArcy przygotował kolejne dwie kampanie dla MultiBanku

    Foto REDAKCJA

    W marcu ruszyły kolejne dwie kampanie przygotowane przez agencję DArcy dla
    MultiBanku. Jedna z nich to kampania atrybutowa, komunikująca główne zalety
    banku, druga promuje MultiKonto Business Class. Czytelna, nowoczesna
    kreacja, komunikacja w formie pytań i odpowiedzi oraz charakterystyczna dla
    MultiBanku...

    kolorystyka - konsekwentnie nawiązują do kampanii wprowadzającej MultiBank
    na rynek.


    Kampania atrybutowa komunikuje najważniejsze cechy MultiBanku: kompleksowość
    oferty - "Mówią: coś Cię omija, My mówimy: najszersza oferta na rynku", jej
    indywidualizm -"Pytają: ile masz? My pytamy kim jesteś?" i
    innowacyjność -"Pytają: co Ci strzeliło do głowy? Odpowiadamy: rewolucja w
    bankowości".


    Kierowana jest ona do osób, które żyją aktywnie, cenią swój czas i chętnie
    korzystają z nowoczesnych rozwiązań. MultiBank rozumiejąc indywidualne
    potrzeby klientów przygotował różne rodzaje kont i całą gamę produktów
    finansowych, z których można korzystać w dowolnie wybrany sposób - za pomocą
    internetu, telefonu, WAP-u, SMS-a lub odwiedzając bank osobiście.


    W kampanii wykorzystane zostały prasa, radio, reklama zewnętrzna i internet.
    Trzy layouty prasowe, komunikujące trzy atrybuty MultiBanku ukazały się w
    lokalnych dziennikach, Newsweeku i Wprost. Kampania outdoorowa objęła 715
    tablic w największych miastach Polski.


    Kreację internetową - artykuły sponsorowane i dwie linie kreacji bannerowej
    stworzyło D'Arcy Interactive, które dla tego projektu zaplanowało również
    media.


    Kampania promująca MultiKonto Business Class jest skierowana do
    przedsiębiorców posiadających własne firmy - handlowców, lekarzy, prawników,
    architektów. Grupa docelowa to ceniący swój czas profesjonaliści, którzy w
    biznesie poszukują profesjonalnych partnerów. Kampania ma ich przekonać, że
    MultiBank rozumie specyfikę ich działalności i pomoże im prowadzić interesy.


    Kampanii prasowej i radiowej, opartej głównie na mediach lokalnych i
    branżowych, towarzyszy kampania billboardowa oraz przygotowana przez D'Arcy
    Interactive kampania bannerowa.


    za mediarun

    --

    ------
    Amra the Freelancer
    www.amra.pl


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1