  • 1. Data: 2003-01-13 22:36:58
    Temat: Cofnięcie przelewu - polecenie zapłaty
    Od: "Jarek \(dawniej XLord71\)" <j...@c...pl>

    Witam,
    mimo tego, że ponad miesiąc temu rozwiązałem umowę z kablówką dzisiaj znowu
    ściągnęli mi pieniądze z ROR-a na abonament bo miałem polecenie zapłaty.
    Czy jest możliwość cofnięcia tego przelewu w moim banku czy też muszę się
    użerać z kablówką by mi oddali pieniądze?

    pzdr
    Jarek

  • 2. Data: 2003-01-13 22:53:45
    Temat: Re: Cofnięcie przelewu - polecenie zapłaty
    Od: "Sebol" <j...@s...KASUJ.neostrada.pl>

    Dawno temi Jarek (dawniej XLord71) o slodko brzmiacym adresie
    <j...@c...pl> obwieścił:
    > Witam,
    > zapłaty. Czy jest możliwość cofnięcia tego przelewu w moim banku czy
    > też muszę się użerać z kablówką by mi oddali pieniądze?

    1. Musisz odwolac upowaznienie do obciazania rachunku (to tak na przyszlosc)
    2. http://www.citibank.pl/poland/directdebit/ cyt:

    "W przypadku, gdy stwierdzicie Państwo błąd w zrealizowanym Poleceniu
    Zapłaty (np. kwota obciążenia jest niezgodna z fakturą otrzymaną od
    wierzyciela) macie Państwo prawo odwołania transakcji. Zgodnie z przepisami
    Ustawy Prawo bankowe odwołanie może nastąpić nie później niż w terminie: 30
    dni kalendarzowych od dnia obciążenia rachunku w przypadku osoby fizycznej
    nie prowadzącej działalności gospodarczej"