  • 1. Data: 2003-01-13 17:15:08
    Temat: ekarta co to jest?
    Od: "Marcin Doliwa" <m...@w...pl>

    Witam,
    Mam pytanko, dotyczace ekarty jaki to jest dokladnie rodzaj karty ?
    (najlepiej angielska nazwa)

    Marcin Doliwa

  • 2. Data: 2003-01-13 20:20:46
    Temat: Re: ekarta co to jest?
    Od: "Doman" <D...@P...Gazeta.Pl>

    E-Card ?

  • 3. Data: 2003-01-13 20:32:57
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    > Witam,
    > Mam pytanko, dotyczace ekarty jaki to jest dokladnie rodzaj karty ?
    > (najlepiej angielska nazwa)

    VISA ?

  • 4. Data: 2003-01-13 21:05:37
    Od: "Marcin Doliwa" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin Doliwa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Mam pytanko, dotyczace ekarty jaki to jest dokladnie rodzaj karty ?
    > (najlepiej angielska nazwa)

    Chodzi o rodzaj czyli czy to jest karta kredytowa, debetowa, chargowa, nie
    znam sie na tym ale chce wiedziec jak to sie nazywa w przypadku gdybym mial
    jakies watpliwosci i konktaktowal sie z jakimis zagranicznymi konsultantami.

    Marcin Doliwa

  • 5. Data: 2003-01-13 21:34:02
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:avv9ob$u1g$1@julia.coi.pw.edu.pl, Marcin Doliwa wrote:
> [...]
    > chargowa, nie znam sie na tym ale chce wiedziec jak to sie nazywa w
    > przypadku gdybym mial jakies watpliwosci i konktaktowal sie z jakimis

    Powiedz, ze to jest virtual card for internet transactions.
    A gdyby to nie byl specjalista, to mow tylko "credit card", choc jest to
    debetowa ;)

    --
    Robert